374 Reacties
2 maanden geleden
Na 40+1 weken is onze mooie zoon Youri geboren op 31 augustus, 51 cm en 4500 gram 💙
De weeën begonnen om half 3 's nachts en bij aankomst in het ziekenhuis om half 5 's nachts bleek er al volledige ontsluiting. De vliezen braken daarna vrij snel en na 2 uur persen is hij geboren. Helaas moest de placenta gehaald worden op de OK, maar verder is alles goed 🥰
2 maanden geleden
Na 38 weken is onze prachtige dochter Naomi geboren op 31 augustus. Ze is 49 cm en 3240 gram🩷
Mijn vliezen braken om iets voor 23:00 en de weeen kwamen vrij snel op gang. Direct de keuze gemaakt om nog zonder controle van de verloskundige naar het ziekenhuis te gaan want de weeen kwamen heel snel achter elkaar. Bij aankomst in het ziekenhuis iets voor half 1 blijk ik al volledige ontsluiting te hebben en is ze om 01:49 geboren. Dus in nog geen 3 uur tijd. Placenta kwam vanzelf en alleen 2 kleine schaafwondjes. Ondanks de snelheid die enorm was kan ik terug kijken op een goeie fijne bevalling en genieten we heerlijk van ons meisje🩷
2 maanden geleden
Nowíe Maeve
31-08-2024
47 cm 2785 gram
39+4
Eerste zwangerschap het was een hele snelle pittige bevalling waardoor haar hartslag te lang enorme daalde. Dit kwam helaas doordat ze een sterrenkijker was en de persweeën veelste vroeg kwamen. Dus iets sneller verlost helaas met een knip en vacuümpomp. Maar na geboorte deed ze het super goed. Ze is zo klein en fijntjes. 🩷🥹
2 maanden geleden
Alin Andrei
Geboren via een keizersnede met 38+1 weken. Weegt 3160 gram en na wat zuurstof gekregen te hebben doet hij het super goed. ❤️ bevalling begon maar na een flinke weeenstorm bleef de ontsluiting helaas hangen en werd het een keizersnede onder gehele narcose ivm anafylaxis(dodelijke Allergie voor lidocaine)
2 maanden geleden
Noëlla Mae 💖
29-08-2024
48 cm en 2730 gram
37 + 2
Korte bevallingsverhaal: ik had zwangerschapsvergiftiging gekregen waardoor ik snel ingeleid moest worden. Helaas is dit uiteindelijk een spoed keizersnede geworden.
Inmiddels een paar dagen later gaat het allemaal goed met ons en mogen we hopelijk vandaag naar huis 🥰
2 maanden geleden
🩵 Mace
📅 2 september 16:48 uur
⚖️ 2848 gram
📏 48 cm
⏳ 39+6 weken
Na een aantal dagen dagelijks controle in het ziekenhuis voor minder leven en een te hoge bloeddruk van mij afgesproken op 3-9 een inleiding te gaan starten, tot ons mannetje besloot zich op 2-9 zelf te melden.
Wij zijn helemaal verliefd op ons wonder 🩵
2 maanden geleden
Gisteren is onze zoon Ybe geboren 🥰
Na een paar dagen voorweeën te hebben gehad braken gistermiddag rond 17:00 mijn vliezen. Om 22:51 werd na een super mooie, maar intense bevalling onze zoon geboren. In bad bij ons thuis ❤️
2 maanden geleden
Hi allemaal! Ik ben vandaag nadat ik gisteravond ben ingeleid door middel van een ballon een wee opwekkers bevallen van een gezond meisje; Jade Ellis 💕vanmorgen hebben ze mn vliezen gebroken rond 8 uur en rond 10.15 gestart met wee opwekkers omdat mn eigen weeen niet zorgden voor ontsluiting. Na een paar uur pittige weeën (en toch pijnbestrijding d.m.v. een infuus met pompje) is ze om
14:07 uur geboren met 39.5 weken. Ze weegt 3535 gram💕
Ik hoop dat iedereen hier hun kindje snel in de armen kunnen sluiten ❤️
2 maanden geleden
Hij is er! Onze lieve Mason!
💙 Mason Killian Marchal
📅 03-09-2024 om 11:18
⚖️ 3740 gram
📏 52 cm
⏳ 39 weken
- in de nacht werd ik wakker met weeën die vrij snel doorzetten. Na 7 uurtjes was onze lieve Mason al geboren en kunnen we allemaal terugkijken op een hele fijne thuisbevalling. 💙
2 maanden geleden
Ons wonderkindje Joas Levi💙
Geboren om 23.19 uur op 02-09-2024 met 3105gr en 50cm op precies 39 weken.
Weeën begonnen al sinds zondagochtend 1 sept en had bij opname in ziekenhuis op de maandagochtend 2 sept 4cm ontsluiting. Met weeën versterkers had ik uiteindelijk pas om 23.00 volledige ontsluiting (wat duurde dat lang pff ..). Maar, 19min later was onze lieve man er en hij doet het onwijs goed! 🥰
2 maanden geleden
Op maandag 2 september bevallen van onze mooie zoon Nolan💙 bij 40 weken en 2 dagen. Zondag 1 september een ballonnetje gehad en 2 september verder ingeleid.
Nolan is geboren om 21.15 uur met 3700 gr en 49 cm. Hij doet het hartstikke goed en papa en mama genieten met volle teugen🥰
2 maanden geleden
Afgelopen nacht is onze Joep geboren. Op moment dat we voor controle naar vk gingen braken m'n vliezen spontaan in de deuropening om 13:30 uur met precies 40wkn. Pas om 23:00 uur begonnen de weeën, maar direct om de 3 minuten. Niet te doen. Na aankomst in ziekenhuis van 3 naar 9 cm in een uur. Heb de hele boel bij elkaar gebruld en na een half uur met pompje mocht ik gaan persen. Joep weegt 3925gram.
2 maanden geleden
Op 3 september om 13:24 uur is na een hele spannende periode onze kleine strijder Mason geboren. Hij weegt 1834 gram en is 42 cm groot. Wat zijn we trots! 🩵
2 maanden geleden
Ook ik ben bevallen en voor het eerst mama geworden van een prachtig zoontje🥰
Hij heet Néjhaïro, is geboren op 29-08-2024 om 02:58 met 39 +1 , hij woog bij de geboorte 3165 gram en is 47 cm lang.👶🏽🩵
Mijn bevalling is echt precies verlopen zoals ik wilde en ook zo snel gegaan. Ik wilde super graag in bad bevallen en zonder pijnstilling. Nadat mijn vliezen gebroken waren was ik binnen een uur van 4cm ontsluiting naar 9cm gegaan en binnen dit uur was hij ook geboren. 🥰