49 Reacties

één maand geleden

Reactie op Lisa dj

En wij geven ook te veel, ben bang dat ze te zwaar word, omdat ik het idee ...
Ze zeiden bij het cb dat ze goed met de curve mee ging, dus het lijkt nog goed te gaan. Ik weet dat de kraamzorg heel makkelijk was zei tegen mij zei dat als ze haar flessen makkelijk leeg dronk, je dan meer mag aanbieden en kijken wat ze daar van op drinken. Die was meer "go with the flow" dus dat doe ik ook maar... Ze krijgt al wel lekkere spek beentjes haha. Over die speen heb ik misschien trouwens te vroeg gejuicht, ze heeft bij haar laatste fles heel veel weer uitgespuugd 😅

één maand geleden

Reactie op Lisa dj

En wij geven ook te veel, ben bang dat ze te zwaar word, omdat ik het idee ...
Hoeveel weegt jou baby? Van ons is trouwens sinds gisteren 7 weken oud. En afgelopen dinsdag 4850 gewogen

één maand geleden

Ik zou me hier niet te druk om maken hoor! Ik heb onze oudste ook altijd veeeeel meer flesvoeding gegeven dan aanbevolen. Was ook een bolle baby trouwens. Maar zodra ze gaan lopen, klimmen en klauteren verdwijnt het babyvet vanzelf weer. Lekker voeden op verzoek.

één maand geleden

Reactie op Renee1992

Hoeveel weegt jou baby? Van ons is trouwens sinds gisteren 7 weken oud. En ...
Onze dochter was met 4 weken al 4970 haha.

één maand geleden

Reactie op Renee1992

Hoeveel weegt jou baby? Van ons is trouwens sinds gisteren 7 weken oud. En ...
Maar toen 11 dagen eerder werd gewogen 4340. Dus 600 gram in 11 dagen.. daar schrok ik wel van

één maand geleden

Reactie op Lisa dj

Maar toen 11 dagen eerder werd gewogen 4340. Dus 600 gram in 11 dagen.. daa ...
Hoe is haar groeicurve? Als deze gewoon gestaag oploopt in haar eigen lijn is er niks aan de hand lijkt mij.

één maand geleden

Reactie op Zwaantjee

Hoe is haar groeicurve? Als deze gewoon gestaag oploopt in haar eigen lijn ...
Jaa opzich goed denk ik. Ze was 4245 bij geboorte. En toen 2 week later 4340 en toen weer bijna 2 weken later 4970. Is nu wel lijntje hoger gegaan.

één maand geleden

Ik lees mee mijn zoontje is ook 6 weken zit ook om 3 uur aan de 7/8 flessen erg hongerig…