Hi mama’s
Ons kleintje is zaterdag 6 weken oud
En krijgt sinds vandaag 7 flesjes van 120cc meldt zich om de 3 uur en weegt 4kg is dat niet te veel?
Wij waren maandag bij het consultatiebureau en we vertelde dat we 7/8 flesjes geven van 110cc per dag en de arts gaf aan dat 6x 120cc ook mocht dus vandaar dat we nu 120cc aanbieden maar aan de 6 flesjes kom ik niet..
En hoe merk ik als we onze kleine te veel geven?
Hij heeft vandaag wel al 3x gepoept is dat bijvoorbeeld een teken ?
En wij geven ook te veel, ben bang dat ze te zwaar word, omdat ik het idee ...
Ze zeiden bij het cb dat ze goed met de curve mee ging, dus het lijkt nog goed te gaan. Ik weet dat de kraamzorg heel makkelijk was zei tegen mij zei dat als ze haar flessen makkelijk leeg dronk, je dan meer mag aanbieden en kijken wat ze daar van op drinken. Die was meer "go with the flow" dus dat doe ik ook maar... Ze krijgt al wel lekkere spek beentjes haha.
Over die speen heb ik misschien trouwens te vroeg gejuicht, ze heeft bij haar laatste fles heel veel weer uitgespuugd 😅
Ik zou me hier niet te druk om maken hoor! Ik heb onze oudste ook altijd veeeeel meer flesvoeding gegeven dan aanbevolen. Was ook een bolle baby trouwens. Maar zodra ze gaan lopen, klimmen en klauteren verdwijnt het babyvet vanzelf weer. Lekker voeden op verzoek.