12 Reacties
2 jaar geleden
Kijk naar zzp'ers! Er zijn geloof ik zelfs soms een soort lijsten waar je je in kan schrijven, waar veel zzp kraamverzorgenden dan ook kijken. En dan kunnen zij ook contact opnemen met jou als ze nog plek hebben. Heb geen links voor je helaas maar ik zou dus daarnaar op zoek gaan
2 jaar geleden
Reactie op Esmaee
Dat zeiden ze tegen mij ook.. uiteindelijk werd ik door 2 bureaus gebeld da ...
Ik weet zelfs van een gezin dat een rechtzaak heeft aangespannen tegen een bureau( kregen maar 24 uur) dat te weinig personeel niet geldt als overmacht. Rechter heeft besloten dat ze toch de volle 49 uur kregen( was vorig jaar).
2 jaar geleden
Reactie op Dee89
Heb je inmiddels al iemand kunnen vinden?
Nee, via de zorgverzekering nu ingeschreven bij aan aantal bureaus. Het vervelende is dat het in een vakantie periode valt.
2 jaar geleden
Reactie op NikkiFloor
Nee, via de zorgverzekering nu ingeschreven bij aan aantal bureaus. Het ver ...
Komt vast goed 馃槈 ja vakantie periodes zijn altijd zo rot... Vorige zwangerschap was ik ook echt middenin de zomervakantie uitgerekend. Toen was 't nog niet zo erg met de kraamzorg als nu en had geen moeite om ergens in te schrijven, maar er was toen al heel veel sprake van dat mensen niet het volledige aantal uren konden krijgen. Wij hadden toen geluk. Alleen 1e dag weinig hulp maar de rest van de week wel en gewoon elke dag dezelfde (super lieve) vrouw.
Was toen wel lastig om een ziekenhuis te vinden waar ik terecht kon toen de bevalling begonnen was 馃槄馃槄 dat was wel een dingetje. 'Gelukkig' duurde de hele bevalling erg lang dus in die zin maakte het niet zoveel uit, maar de vk is bijna een uur aan 't bellen geweest om een plekje te vinden. (ik wilde graag poliklinisch.)
Maar ook dat is dus goedgekomen!
Is het voor jou je eerste kindje?
2 jaar geleden
Reactie op Dee89
Komt vast goed 馃槈 ja vakantie periodes zijn altijd zo rot... Vorige zwanger ...
Ja dit is ons eerste kindje.
Stond er niet bij stil dat er zo veel geregeld moest worden. De zwangerschap kwam ook sneller dan verwacht dus heb veel pechjes onderweg. Zoals slecht verzekerd in zorgverzekering. Voorheen werd alles vergoed nu moet ik veel zelf betalen. Ben n beetje n oenemeloen geweest in de eerste maanden. Dit gaat mij niet nog eens overkomen