2 Reacties

3 dagen geleden

Hier nog 2 oudere broers , hierdoor probeerde ik ze altijd wakker te houden tot 20u dan gingen we douchen eten en dan viel ze als een blok in slaap , maar daardoor waren de avonden ook altijd met veel geween omdat ze echt doodop was... Nu ga ik douchen tegen 18u30 tegen 19u in haar bedje ze wordt altijd nog terug wakker tegen 20u en dan drinkt ze nog 1 keer en dan leg ik ze terug weg , en dan laat ii ze gewoon slapen , soms komt ze terug om 23u soms om 01u maar heb eigenlijk nooit bij geen enkel van de kinderen ze nog terug gepakt voor een droomvoeding. Gewoon laten slapen vaak is dat eerste blokje slaap het diepste en het langste dus gewoon laten liggen 😅 Dus de enige echte tip dat ik heb is dat ik de droomvoeding zou achterwegen laten...

3 dagen geleden

Die van ons is dan 9 weken maar wij geven hem ook om 19 uur een voeding en dan deden we om 22 uur nog eens wakker maken. Nu laten we hem liggen en laten wij hem zelf komen dus dat is soms ook om 23 uur. Voedingen goed kort houden in de nacht en geven wanneer ze zelf komt, niet wakker maken. Dat zou een tip van mij zijn.