13 Reacties

9 dagen geleden

Hier zoooo leuk om hem te zien lachen en genieten ondanks de sprong en darmkrmapenpiek! 🤩

9 dagen geleden

De allerliefste lachjes maken altijd alles goed 💛

9 dagen geleden

Gisteren had hij ineens de slappe lach 🥹🩵 ik kreeg spontaan tranen in mijn ogen. (9weekjes)

9 dagen geleden

Hardop lachen in zijn slaap, laat mij altijd even huilen. 🩵

9 dagen geleden

Voor het eerst 20 ml uit een flesje gedronken, bij m’n schoonmoeder! Na 3,5 week oefenen is het eindelijk gelukt 😅 hopelijk snapt hij het nu eindelijk!

9 dagen geleden

Eindelijk een baby die slaapt in de kinderwagen 🙌🏻. Ik kan hier zoooo van genieten 🙈🥰 Ons oudste zoontje had reflux, dus op zijn rug leggen was standaard krijsen. Dat nu de baby zo goed slaapt in de wagen is echt een verademing

9 dagen geleden

Ik klaag ook over het geluid dat de baby steeds maakt maar sinds ze haar stem wat meer ontdekt en steeds “aahw” zegt, vaak gevolgd door een lachje vind ik het het allerleukste geluid!

9 dagen geleden

Slaapt al 3 nachten van 21:00 tot 6:00. Ik voel me als herboren met zoveel slaap 🥰

9 dagen geleden

Elke ochtend ons momentje van omkleden samen met de liefste lachjes maken mijn dag 🥹🩵

8 dagen geleden

Reactie op Unbelievable018

Elke ochtend ons momentje van omkleden samen met de liefste lachjes maken m ...
Hier altijd in de avond als we de bedtime routine doen. Ze wordt dan zo blij en gaat lachen terwijl we haar verschonen 🥰🥰

2 dagen geleden

Eerste keer wennen bij de opvang ging enorm goed, sliep meteen zelf in (heerlijk buiten) en heeft uitgebreid zitten glimlachen naar de leidsters. Pak van m’n hart🥹

één dag geleden

Als ik hem optil en over mijn schouder laat kijken is die eerst heel geïnteresseerd in alles wat er te zien is en laat hij zich vervolgens heel tevreden tegen mij aan vallen om te knuffelen. Dat is enorm lief 😍

één dag geleden

Oh die lachjes en de koergeluidjes. Alsof hij met me aan het kletsen is ❤️