29 Reacties

2 jaar geleden

Misschien paaseieren laten zoeken en daarbij een groot ei verstoppen in de goede kleur?

2 jaar geleden

Wij hebben bij de chocolatier een haas laten vullen en chocolade eitjes en figuurtjes in de kleur van het geslacht. Deze breken we dan open en kan iedereen het zien en lekker alles opeten.

2 jaar geleden

Wij hebben een Paas-slof besteld en daar doen ze in de juiste kleur macarons/chocolaatjes op 😊

2 jaar geleden

Ik heb vulbare paaseieren waar een roze of een blauwe sticker (hartje) inzit. Op een schildersdoek heb ik een soort score bord gemaakt en de kleintjes mogen alle eieren zoeken. Deze maken ze dan open en plakken het stickertje in de juiste rij. 11 stickers van het geslacht dat het niet wordt, en 12 stickers van het geslacht dat het wel wordt :-). 1 rijtje van 12 rondjes komt dan dus vol.

2 jaar geleden

Wij gaan altijd eitjes zoeken met de familie dus we verstoppen roze of blauwe eitjes (wat t wordt) zonder dat ze van iets weten. Benieuwd of ze het gelijk snappen

2 jaar geleden

Reactie op Mies1235

Ik heb vulbare paaseieren waar een roze of een blauwe sticker (hartje) inzi ...
Hopen dat ze er niet per ongeluk eentje niet vinden 😂 heel leuk idee

2 jaar geleden

Reactie op MK24

Hopen dat ze er niet per ongeluk eentje niet vinden 😂 heel leuk idee
Haha ja goeie! Ik moet dan wel even noteren waar ik ze heb verstopt denk ik 🤭

2 jaar geleden

Oh thanks allemaal! Wat een leuke ideeën 🤩 gaan er veel met Pasen bekend maken ofniet ?

2 jaar geleden

Reactie op Linda90×

Oh thanks allemaal! Wat een leuke ideeën 🤩 gaan er veel met Pasen bekend m ...
Wij hebben vrijdag onze echo, gaan zaterdag langs mijn ouders en zondag is er een Paasbrunch bij mijn schoonfamilie. Dus heel veel zin in het weekend :-). Jij houdt het wel lang vol trouwens, als je het morgen al weet en nog niet mag vertellen 🤭

2 jaar geleden

Morgen echo en dan 16 weken. Hopelijk dan goed te zien. Dan gaan we ook met Pasen vertellen! Maar gaat erg moeilijk worden me moet houden dan tot zondag 😐 Zat zelf te denken met vulbare eieren van hema vullen met roze of blauwe keukentje. Hoe ik precies ga doen dan weet ik niet, misschien verstoppen of misschien iedereen tegelijk 1 open laten maken en dan heeft 1 iemand degene met een roze/blauwe en de rest een geel kuikentje

2 jaar geleden

Reactie op Mies1235

Wij hebben vrijdag onze echo, gaan zaterdag langs mijn ouders en zondag is ...
Hahaha we weten het. En ik heb daar denk ik niet zo goed over na gedacht dat ik me dan zo lang stil moest houden 😂

2 jaar geleden

Reactie op Mies1235

Wij hebben vrijdag onze echo, gaan zaterdag langs mijn ouders en zondag is ...
Maar jij hebt ook een leuk weekend voor de boeg! Weet je al hoe je het gaat vertellen?

2 jaar geleden

Reactie op carcor

Morgen echo en dan 16 weken. Hopelijk dan goed te zien. Dan gaan we ook met ...
Oh heel leuk idee! Wij hebben ook zoiets nu! Ik heb een ei gekocht via een website die je kapot kan slaan en waar dan roze of blauw spul uitkomt. Deze wilden we samen met andere eitjes gaan verstoppen voor de kids. 🥰 En 2e paasdag gaan we naar m'n man zijn familie, die kids zijn al wat ouder en er zijn maar 2 andere kids. Dus we zagen een filmpje met roze en blauwe gekookte eieren en een rauw ei in de kleur van het geslacht. Iedereen mag een ei tegen z'n hoofd aan slaan en diegene die het rauwe ei heeft, die kleur wordt het 🤭🤭

2 jaar geleden

Reactie op Linda90×

Oh heel leuk idee! Wij hebben ook zoiets nu! Ik heb een ei gekocht via een ...
Oh ook leuk zo'n chocolade ei die je kapot kan slaan! Waar heb je die gekocht? Zoek nog iets voor bij de schoonouders.

2 jaar geleden

Reactie op Linda90×

Maar jij hebt ook een leuk weekend voor de boeg! Weet je al hoe je het gaat ...
Oehhh ben heel benieuwd wat het is geworden! 🥰 Ik ga eitjes verstoppen waar een roze of blauwe sticker in zit. Op een bord staan 2 rijtjes van 12, en het rijtje dat wordt vol gestickerd is het geslacht :).

2 jaar geleden

Wij hebben een paasbrunch en er is gevraagd of iedereen wat mee wil nemen om te eten. Naast de gevulde eitjes die ik heb beloofd nemen we beschuit met muisjes mee. Voor ons is het überhaupt bekendmaking van de zwangerschap aan de familie 😋

2 jaar geleden

Maandag onze echo gehad, en een brandblusser besteld. Mijn zusje weet het geslacht, die heeft het geregeld. Zaterdag een fotoshoot als een soort genderreveal, daarna lunchen bij mijn vader. Zondag paasbrunch met mijn moederskant van de familie en maandag met mijn schoonfamilie 🥰. Wij vertellen het dmv van paas cupcakes die mijn zusje gaat maken, de geslachts kleur erin.

2 jaar geleden

Super leuk allemaal! Door dit topic wilde wij het geslacht ook zsm weten voor de paas! Gister op werk door mn collegas het geslacht laten bepalen (werk op verloskunde) thuis open gemaakt met mn vriend. En nu aan t bedenken wat leuke paas ideeën zijn!! Denk ook iets met paas eitjes verstoppen..

2 jaar geleden

Wij hebben een Paastaart besteld en daar verwerken ze dan een blauwe kleur in 💙

2 jaar geleden

Wij hebben cupcakejes met de kleur binnen in verwerkt