5 Reacties
één maand geleden
Ik heb precies hetzelfde, was ongeveer 15kg aangekomen en na de bevalling was er 8kg af. Maar door geen ritme en heel de dag thuis zitten met idd weinig slaap eet ik heel veel tussendoortjes en kan mezelf nog niet beheersen. Ben zelf begonnen met wat bewegen/sporten, nu gaat het sommige dagen wel goed maar ben echt bang dat ik nog extra aan kom. Ik denk dat als ik weer ritme heb het wel weer goed gaat maar moet nog 6 weken en daar kan heel veel in gebeuren dus ik lees graag mee voor tips. Ik geef borstvoeding maar gelukkig s nachts geen honger, drink alleen water en thee heel veel heel de dag en nacht maat toch krijg ik het voor elkaar om veel te snoepen/eten, in de winkel gaar het vaak mis toch even een pak koekjes of iets mee en aan het einde van de dag (bijna)leeg en daarna heb ik spijt😅
één maand geleden
De vorige keer na mijn bevalling vlogen de kilo’s eraf terwijl ik best veel / ongezond at, denk door borstvoeding.
Maar nu dus helemaal niet, terwijl ik ook nog BV geeft. Ik eet heel erg gezond (nu meer behoefte aan) en ook helemaal niet te veel. Toch weeg ik nu, 5 weken pp, nog steeds evenveel als direct na mijn bevalling.. wel frustrerend
één maand geleden
Hier gaat het afvallen verrassend goed. Ik moet nog 5 kilo kwijt wil ik op een gewicht zitten wat goed voelt.
Ik was iets te zwaar voor de zwangerschap, heb wederom een hg zwangerschap gehad en was erg blij met de extra kilo's en het ziekenhuispersoneel ook🤣
Lijkt mij weer heerlijk om mijn oude vertrouwde lijf terug te krijgen, maar gun mezelf ook de tijd om rustig af te vallen en op mijn voeding te letten. Wil binnen max 6 maanden die 5 kilo kwijt zijn.
één maand geleden
Ik was zelf al 7 kilo aangekomen door hormoontabletten om zwanger te worden, van 68 naar 75 kilo bij begin zwangerschap einde zwangerschap woog ik 86 kilo.
Nu weeg ik 79 kilo maar wil graag terug naar onder de 70.
Ik ben altijd een sporter geweest, donderdag mag ik eindelijk weer starten en ga ik samen met een personal trainer een half jaar aan de slag om weer in vorm te komen en me fit te voelen, ik heb gewoon even een stok achter de deur nodig vandaar zo.