4 Reacties

7 dagen geleden

Tip van flip. Wij hebben zo’n speciale zak om de wagen in mee te kunnen nemen. Dat is ideaal want die wordt niet gewogen. Die kun je helemaal volstoppen met voeding, wipstoel, luiers, etc etc.

7 dagen geleden

Ja wij hadden onze kinderwagen inderdaad in een speciale reistas ingecheckt. Moest wel als bijzondere bagage ingecheckt worden dus even afgeven en ophalen bij andere balie, maar was verder prima! En voor zover ik weet mag je gratis twee stuks bagage meenemen voor je baby dus bijbetalen is volgens mij ook niet eens nodig 😊

7 dagen geleden

Wij hebben de kinderwagen met reiswieg ook meegenomen in zo'n aparte tas. Wij hadden de tas van Stokke. Hoef je niet extra voor te betalen en er past een hoop extra bij :)

6 dagen geleden

Toevallig vannacht teruggekomen van een vlucht met mijn dochter van 9 weken. In principe mag je bij vrijwel elke maatschappij voor een baby een autostoeltje, kinderwagen en luiertas meenemen, zonder extra kosten. De wagen kun je inchecken en vaak ook meenemen naar de gate en daar afgeven. Side note; Helaas is onze ingecheckte maxi cosi op de heen én terugvlucht gesloopt, en ook het autostoeltje van m’n oudere zoontje. Gewoon, door KLM, niet een of andere vage budgetmaatschappij. Als ik weer ga vliegen neem ik dus een maxicosi van marktplaats oid mee, en niet de “goeie”..