24 Reacties
één dag geleden
Reactie op Mikaa122
Hoi! Hier hetzelfde. Ik vind het alleen lastig met voedingen. Heb je miss e ...
Het enige wat bij ons vast staat zijn de voedingen. Daar maak ik haar ook voor wakker. Niet iedereen is daar een voorstander van. Maar bij ons doen we dit:
Tussen 6.30 en 7.30 wakker en fles
Tussen 11.00 en 11.30 fles
Tussen 15.00 en 15.30 fles
Tussen 18.30 en 18.45 fles
Rond 19.15 slaapt ze en we maken haar sinds kort niet meer wakker voor de fles van 22.30. Meestal komt ze uit zichzelf rond 2u
Het enige slaapje wat altijd hetzelfde is, is die van +/- 16.45 tot 17.45. Standaard in de draagzak omdat ik dan kook. Met het bedje oefenen we meermaals per week maar zelfstandig slapen is nog een dingetje. Dus vaak als ik merk dat ze moe wordt, pak ik haar bij me, of we gaan wat wandelen ofzo. Op dinsdagmiddag en vrijdag de hele dag is grote broer van nog geen 2 ook thuis. Dan is alles veel lastiger en zijn ook dutjes meermaals in de draagzak. Ik merk dat ze dan soms wel 1 tot 1.5 kan slapen.
één dag geleden
Reactie op Mary-am
Hier ook hetzelfde (nu 12+5 weken), slaapt soms 20min maximaal. Ik vind het ...
Vind ik ook heel lastig. Lijkt wel alsof ze hier geprogrammeerd is op wakker worden en direct weer drinken 🙈. Maar soms zit er amper 2 uren tussen de laatste fles. Afleiden/rekken is vaak lastig. Merk wel dat als we wandelen en/of weg zijn, bijvoorbeeld een rondje stad, dat ze dan meer slaapt en later voor voeding komt. Heel lastig vind ik het soms