6 Reacties

茅茅n dag geleden

Ziek is ziek toch? Lekker borstvoeding geven als het gaat. Moedermelk bevat stoffen die je kleintje beschermen tegen infecties. En komt niet in je melk. Goed handenwassen zodat je het niet kan overdragen. Beterschap!

茅茅n dag geleden

Reactie op WereldwijzeLuipaard215156

Ziek is ziek toch? Lekker borstvoeding geven als het gaat. Moedermelk bevat ...
Dankjewel! Blijf ik hem lekker aanleggen. Ziek is ziek klopt indd..maar net even te belangrijk e afspraken staan helaas

茅茅n dag geleden

Kraamhulp gaf aan dat je melk dan zelfs nog meer waardevolle stofjes bevatten omdat je systeem zo hard aan het werk is dus zeker lekker blijven geven met de juiste hygi毛nevoorschriften in het achterhoofd. En goed voor jezelf zorgen, 馃挅 je vraagt wel veel van jezelf als ik dit zo lees 馃檲 (is een aanname)

茅茅n dag geleden

Reactie op gwenny1996

Kraamhulp gaf aan dat je melk dan zelfs nog meer waardevolle stofjes bevatt ...
Ahh dankjewel! Klopt ik vraag vaak net iets teveel van mezelf 馃槄馃檲 Ik zal in elk geval goed voor mezelf zorgen dankjewel鉂わ笍

茅茅n dag geleden

Borstvoeding geven mag sowieso gewoon. Je kindje krijgt zo ook de antistoffen. Verder heeft het dan denk ik ook niet heel veel zin om op andere momenten meer afstand te houden. Gewoon hopen dat je kindje niet ziek wordt. Waarom zou je je niet ziek kunnen melden als je ziek bent?馃槄 Snap dat het vervelend is maar niks aan te doen...

茅茅n dag geleden

Misschien wordt je baby ziek van jou. Maarrr dan heb jij al een flinke slag gemaakt met het bestrijden van je eigen ziekte en zijn de juiste antistoffen in jouw lichaam al gemaakt, waar je kindje veel profijt van heeft! Je baby heeft het virus al in het speeksel voordat het symptomen gaat krijgen. Via de tepel (denken ze) wordt dit door jouw lichaam gedetecteerd. Al na een paar uur (dus waarschijnlijk de volgende voeding) zitten de antistoffen al in de melk die je baby drinkt. Dit geldt niet alleen als je zelf ziek bent, maar bij iedere keer dat je baby een virus bij zich draagt, zoekt je lichaam snel of het de antistoffen nog van vroeger 'op de plank' heeft liggen en ondersteunt je baby na een paar uur al in de strijd. Hoe geweldig is dat 馃ス Neem je rust en voed (en knuffel) je kindje lekker vaak. Beterschap!