8 Reacties

20 dagen geleden

Vanaf 3 maanden begint het meestal. Al 2x meegemaakt. De eerste keer was de toen, de 2e keer heb ik het helaas extreem gehad tot kale plekken aan toe en medische kapper. Inmiddels door de zwangerschap is het terug gegroeid maar ik zie er alsnog niet uit omdat ik overal losse korte plukken heb zitten waar ik niks mee kan behalve vast lijmen bij wijze van spreken. Je zult er waarschijnlijk toch doorheen moeten. Bij mij hielt het tussen de 3 en 6 maanden aan voordat het stopte.

20 dagen geleden

Hier na 7 weken al volle bak haaruitval helaas

20 dagen geleden

Mijn dochter is aanstaande woensdag 10 weken en inmiddels heb ik al een week veel haaruitval. Gelukkig heb ik best een dik bos haar, dus kan wel wat missen. Maar hoop dat het binnenkort wel weer gaat stoppen.

20 dagen geleden

Slikken jullie ook een hogere dosering vitamine D3? Want ik heb gemerkt dat sinds ik dat uberhaubt ben gaan slikken, ik nauwelijks haaruitval meer heb, tot nu toe nog steeds niet echt, dochter is 7 weken. Ben benieuwd of het nog gaat komen 😋

20 dagen geleden

Ik heb dit na de eerste wel gehad. Ik weet niet meer precies wanneer het begon, maar ik denk na 2 of 3 maanden. Zeker niet later dan dat.

20 dagen geleden

Hier ook voor me zwangerschap dun haar. Nu heel mooi dik haar. Hoop dat het ook zo blijft me haren! 🥹

20 dagen geleden

Bij mij is het al begonnen sinds week 6 ofzo 🥲

20 dagen geleden

Voor de zwangerschap had ik dun haar wat snel vettig werd. Tijdens de zwangerschap heb ik geen vettig haar gehad en een dikke bos haar. Beenhaar was tijdens de zwangerschap stukke minder. Vanaf week 3 na bevalling ontzettend veel haar verlies en de vettigheid is ook weer terug. Beenhaar ook weer op het oude niveau. Wat dat betreft is zwanger zijn beter 🙈.