12 Reacties

één maand geleden

?

één maand geleden

Ik had/heb dit ook, vooral de eerste weken! Vóór de zwangerschap ook al en tijdens de zwangerschap nauwelijks. Heb het idee dat het ook hormonaal is en inderdaad vermoeidheid. Ik geef overigens geen borstvoeding.

één maand geleden

Jep herkenbaar! Ook voor me zwangerschap af en toe.. ( toen na de dokter voor geweest) en nu ook... geef alleen geen borstvoeding... Maar ik denk dat onze lichamen zo moeten wennen weer aan alles de gebroken nachten je lichaam die nog moet herstellen...

één maand geleden

Jep ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook gehad en de huisarts heeft toen aangegeven dat het normaal was en dat het bij het ontzwangeren hoorde. Deze keer nog geen last van gehad gelukkig, blijft een naar gevoel.

één maand geleden

Ik heb het ook gehad, ook bizar hoge hartslag in rust na bevalling. Na 2,5 week is dit voorbij gegaan gelukkig, geen fijn gevoel!

één maand geleden

Hier nu 6 weken bevallen van keizersnee, had vanochtend echt last van hartritmestoornis & ging ook niet zomaar weg ..

één maand geleden

Ik ben 7 weken geleden bevallen en ik heb ook last van hartkloppingen, heel naar gevoel. Ik heb wel last van een versnelde schildklier na de bevalling. Probeer rust te nemen en goed te slapen dat helpt tegen de hartkloppingen. Veel sterkte!

één maand geleden

Hi, ik heb het ook! Vooral s avonds en tijdens borstvoeding geven. Ben al naar de dokter geweest en moet dinsdag een hartfilmpje laten maken Ben benieuwd!

één maand geleden

Hier ook last van. Na 24 uur holter ook terug te zien. Niks ergs zeggen ze maar wel heel lastig. Raak er zelf van in paniek wanneer ik dit krijg. 8 weken geleden bevallen en inderdaad nu erger dan ervoor. Iemand nog tips en trucs om hier mee om te gaan of het te verminderen? Wat doen jullie..

23 dagen geleden

Bij mij bleek het een ijzertekort / bloedarmoede te zijn trouwens. Misschien goed om te checken, kan ook deze klachten geven

20 dagen geleden

Ik heb inderdaad bloed laten prikken, morgen uitslag. Ben benieuwd. Bedankt voor je reactie

18 dagen geleden

Reactie op Daniellecox1

Ik heb inderdaad bloed laten prikken, morgen uitslag. Ben benieuwd. Bedankt ...
Is er nog iets uit gekomen?