5 Reacties

茅茅n maand geleden

Geen ervaring mee maar lijkt me wel even schrikken! Mocht je toch op zoek zijn naar ervaringen en hier weinig of geen reacties krijgen dan zou je kunnen vragen of de mods je bericht in het algemene forum kunnen zetten. Wellicht dat er daar meer dames zijn die wat hierover kunnen delen. Voor nu heel veel sterkte en succes en deze spannende tijd! Hopelijk kunnen ze jullie snel geruststellen! 馃┓

茅茅n maand geleden

Mag ik vragen hoe hoog de hartslag dan was? Ze hebben daar bij onze dochter ook al eens wat van gezegd, haar schildklier wordt vrijdag nog eens nagekeken (een van de waarden was te hoog, dus een te snelle schildklier). Nu moet ik zeggen dat mijn hart ook wel altijd sneller klopt als ik bij de dokter ben, zeker wanneer ik bloed moet laten trekken of zo. 馃檭

茅茅n maand geleden

Reactie op eekhoornnnele

Mag ik vragen hoe hoog de hartslag dan was? Ze hebben daar bij onze dochter ...
Ze hebben geluisterd met een stethoscoop. Tijdens de echo's waren zijn hartslagen altijd rond de 140.. Maar nu tot twee keer toe te hoog Hebben ze jullie met de hartslag ook doorgestuurd naar het ziekenhuis? Voor jullie dan ook even spannend komende vrijdag.. Hopelijk valt het mee Daar heb je gelijk in idd, de dokter ga ik ook niet graag heen馃き

茅茅n maand geleden

Dus echt de hartslag gemeten hebben ze niet gedaan

茅茅n maand geleden

Reactie op M93mil

Ze hebben geluisterd met een stethoscoop. Tijdens de echo's waren zijn hart ...
Het was in het ziekenhuis dat de kinderarts iets zei over haar hartslag, maar verder niks over opvolging of zo... Ik ga er vrijdag wel naar vragen. Ik had zelf een te snelle schildklier tijdens mijn zwangerschap en een opgejaagd gevoel/hoge hartslag is een gevolg daarvan. Hopelijk weten jullie snel meer en is alles in orde! 馃崁