21 Reacties
vorig jaar
Reactie op Bonnie03
Ik heb er 3 gekocht van Hegen, maar nog geen ervaring mee. Voor de zekerhei ...
Welke heb jij gekocht? Heb je er een foto van? 😀
vorig jaar
Reactie op mammabeer
Zelf geen ervaring mee, wel aangeschaft voor als de kleine er is. Vriendin ...
welke heb jij besteld ? 😀
vorig jaar
Ik heb ze bij mijn vorige gebruikt. Ik vind ze heel fijn. Het was de enige fles waarbij m’n zoontje niet z’n voeding eruit gooide. Ik had toen 1 fles van 240ml en die is vervolgens in de keuken beland als maat beker. 🙈 nu heb ik de Handkolf incl flesjes gekocht en heb ergens nog de grote fles liggen.
vorig jaar
Ik heb ook die van Hegen! Mijn schoonzus gebruikt die van Hegen en vindt deze heel fijn. Het speentje past zich aan naar de mond van de baby zei ze en het materiaal is net als glas en plastic, maar het is veilig omdat er geen troep in zit en het niet breekt als ie valt. Ze kunnen ook in de vaatwasser. Mijn nichtje is nu 9 maand oud en gebruikt nog steeds het 150 ml flesje. Later kan je het opzetstuk vervangen door eentje met een rietje!
vorig jaar
Ik gebruik ze al voor onze dochter en zelf gebruik ik de fles met die drinktuit ook graag! Ideaal zijn ze
vorig jaar
Reactie op JelineB
Is die van Hegen ook een brede halsfles? Bijv. in combinatie met borstvoedi ...
Ik had bij babynaturalstore de vraag gesteld voor welke fles en speen ivm borstvoeding, kreeg die antwoord: Dan is de 150ml top! Inclusief het speentje ‘slow flow’ deze kan vanaf 1 maand met borstvoeding. Wil je al eerder een flesje geven dan kan je er de extra slow flow bij bestellen.
vorig jaar
Reactie op Sousou102017
Zijn deze flesjes ook tegen krampjes zoals bijvoorbeeld dr Brown?
Speen is wel in een bepaalde vorm idd. Staat ook op de site geloof ik 😄 anders had ik bij mijn dochter trouwens ook niet over durven stappen van Brown naar Hegen
vorig jaar
Ik ben groot fan van hegen flessen. Zijn war duurder maar wij doen er nu al twee jaar mee en je kan de flessen ook gebruiken als drinkbeker of bakje.
Daarnaast schijnt het beter plastic te zijn dan de standaard flessen. Wellicht is glas wel beter qua gezondheid. Dat is mijn enige twijfel.
vorig jaar
Reactie op PPG
Ik gebruik deze al 2,5 jaar bij mijn eerste zoon en heb ze nu ook voor nr. ...
Mag ik misschien vragen welke flessen (qua ml) je aanschaft en hoeveel voor de aanstaande baby? Ik wil borstvoeding geven, maar ik weet gewoon niet hoeveel flesjes ik nu moet aanschaffen van Hegen als firsttime mom. En ook niet hoeveel ml, welke spenen die erop moeten etc 🫶🏻
vorig jaar
Reactie op ChantalH97
Mag ik misschien vragen welke flessen (qua ml) je aanschaft en hoeveel voor ...
Ik ben begonnen met flesjes van 60 ml en daarna 150 ml. Wij hebben ook de 240 ml maar die gebruiken we wel minder.
Als ik er 2 zou moeten kiezen zou ik voor 150 en 240 gaan. Check wel de maat speen want die is in het begin echt belangrijk.