Sorry ik moet even klagen!!! Mijn kind is vandaag echt sinds 12.00 nonstop aan het huilen met mini pauze van een uur onderweg naar mijn moeder in de auto. Hij huilt de hele tijd. Ik weet niet wat er is. Gedronken, gepoept, luier gewisseld, gewassen, wilt niet slapen alleen huilen. Dag 7 na rota druppels, 8 weken, sprong? I DONT KNOW!!! Iemand tips? Ik word gek. Ben maar naar me moeder gegaan met de baby want ik trek het niet.
Is jouw kindje te vroeg geboren? Op het cb zeiden ze tegen mij dat de 6 weken piek nu is.. Mijn dochter van 8 weken huilt ook veel, vooral ‘s avonds / snachts. Ze krijgt de Rota vaccin volgende week..
Sterkte! ❤️
Ooh zo herkenbaar! Ik heb even staan schreeuwen in een kussen en kind afgegeven zodra manlief thuis was. Ik ben naast de wasmachine op zolder gaan zitten zodat ik niet hoorde dat ze huilde 😅
Hier precies hetzelfde gehad. Wat mij geholpen heeft is de White noise. ( gebruik ik enkel bij als hij moeilijk te troosten is ) en in een draagdoek/zak dicht bij Je houden.
Omg dank jullie wel. Ik haal hier ergens wel me troost uit. Ik hoop dat het voor iedereen spoedig voor is, helaas de oorzaak niet kunnen vinden, dus denk van alles wat! Hopelijk is het voor iedereen zo snel mogelijk over!!
Bij ons hetzelfde na de rota vaccinatie. Twee dagen ontzettend huilen en niet te troosten. Daarna ging ze weer terug naar haar normale patroon en had ze wel huilbuien maar is daarin goed te troosten