14 Reacties

9 dagen geleden

Hier zelfde ook bijna 8 weken

9 dagen geleden

Is jouw kindje te vroeg geboren? Op het cb zeiden ze tegen mij dat de 6 weken piek nu is.. Mijn dochter van 8 weken huilt ook veel, vooral ‘s avonds / snachts. Ze krijgt de Rota vaccin volgende week.. Sterkte! ❤️

9 dagen geleden

Drama. Paar rotdagen horen er echt bij. Wij hadden hier pas ook 2 k*t dagen. Draagdoek en oortjes in en proberen beetje afleiding te zoeken

9 dagen geleden

Kan door de rota druppels komen. Hier precies hetzelfde week na druppels. Lichte verhoging en niet tevreden .

9 dagen geleden

Ooh zo herkenbaar! Ik heb even staan schreeuwen in een kussen en kind afgegeven zodra manlief thuis was. Ik ben naast de wasmachine op zolder gaan zitten zodat ik niet hoorde dat ze huilde 😅

9 dagen geleden

De huilpiek is tussen week 6 en 8.

9 dagen geleden

Hier precies hetzelfde gehad. Wat mij geholpen heeft is de White noise. ( gebruik ik enkel bij als hij moeilijk te troosten is ) en in een draagdoek/zak dicht bij Je houden.

9 dagen geleden

Hoop mogelijkheden zijn al benoemd, maar vergeet deze niet: https://chatgpt.com/share/6736e5b3-c430-8005-8044-eba13715d7d6

8 dagen geleden

Omg dank jullie wel. Ik haal hier ergens wel me troost uit. Ik hoop dat het voor iedereen spoedig voor is, helaas de oorzaak niet kunnen vinden, dus denk van alles wat! Hopelijk is het voor iedereen zo snel mogelijk over!!

8 dagen geleden

Hier precies hetzelfde, 8.5 week. Heeft ook echt heel heftig gereageerd op de rota druppels vorige week.

8 dagen geleden

Bij ons hetzelfde na de rota vaccinatie. Twee dagen ontzettend huilen en niet te troosten. Daarna ging ze weer terug naar haar normale patroon en had ze wel huilbuien maar is daarin goed te troosten

8 dagen geleden

Same here..! Afgelopen woensdag rota vaccin gehad en gisteren echt sinds smiddags aan het huilen van de krampjes. Niks helpt, zo sneu.

8 dagen geleden

Omg dus het kan komen van de rota druppels? 😢

8 dagen geleden

Reactie op blessing1

Omg dus het kan komen van de rota druppels? 😢
Hij heeft het vorige week vrijdag gehad.