26 Reacties
2 jaar geleden
Dit klinkt als een vroege miskraam 😔
Helderrood bloedverlies en negatieve zwangerschapstesten zijn indicaties dat het niet zo goed gaat in je buik...
Sterkte ermee en hopelijk is het snel weer raak!
2 jaar geleden
Ik zou je verloskundige even bellen.. Zelf heb ik dit begin november ook gehad en dit was een miskraam. Maar ieder lijf is anders natuurlijk. Heel veel sterkte 😘
2 jaar geleden
Ik vrees ook het ergste voor je😢 1 december verliep mijn vroegere miskraan zo, eerst bruin oud bloed en daarna helder rood, zelfde hoeveelheid als een menstruatie. Geen enkel moment buikkrampen gehad.
Ook ik zou de verloskundige bellen, hopelijk hebben we het mis 🙏 sterkte!
2 jaar geleden
Reactie op E0603
Mag ik vragen hoelang jij oud bloed bent verloren voor het helderrood werd? ...
Een avond en een nacht, in de loop van de dag werd het rood, maar bleef altijd wel vrij donker.
Hoe gaat het nu?
2 jaar geleden
Reactie op Nadine 1993
Een avond en een nacht, in de loop van de dag werd het rood, maar bleef alt ...
Bij mij is het bloeden nog steeds aan de gang en ook meer rood ondertussen. Ook zijn mijn klachten weg dus het is eigenlijk wel duidelijk voor mij.. ik heb dinsdag een echo afspraak staan maar ga kijken of ik morgen al kan komen.
2 jaar geleden
Reactie op E0603
Bij mij is het bloeden nog steeds aan de gang en ook meer rood ondertussen. ...
Wat ontzettend verdrietig! 😥 ik vrees dan ook het ergste.. mijn verloskundige noemde een test te doen twee dagen na het bloedverlies om te zien of je weer negatief test. Heel veel sterkte!
2 jaar geleden
Goedemorgen. Bij mij is het idd een miskraam geworden helaas. Vanmorgen moest ik nog een test doen maar geen HCG meer…. Hebben meer vrouwen hier mee te maken gehad? En zijn jullie snel weer zwanger geraakt? Ik hoor dat het vrij snel weer raak kan zijn na een miskraam. 😘
2 jaar geleden
Wat vervelend Ruby, sterkte! ❤️ Ik heb 4 december een miskraam gehad met 5 weken. Vandaag ben ik weer precies 5 weken zwanger en tot nu toe geen bloedverlies🤞dus het kan snel gaan :) ik had wel moeite met het vinden van mijn ovulatie na de miskraam. Deze kwam pas op dag 18 en mijn oestrogeen was echt helemaal door de war dus had al 10 dagen een knipperende smiley met de clearblue ovulatie test. Dat je nu al niet meer positief test op hcg is heel fijn, want dat betekend dat je lichaam haar werk heeft gedaan en je weer door kan met een nieuwe poging, zolang je hier mentaal ook klaar voor bent natuurlijk!
2 jaar geleden
Goedemorgen. Bij mij is het idd een miskraam geworden helaas. Vanmorgen moe ...
Ben nu voor de vijfde keer zwanger en heb twee kindjes
Voor beide kindjes een miskraam en direct daarna zwanger en ook blijven zitten.
Had het in het ziekenhuis er over gehad. Het antwoord was van de gynaecoloog dat ze hij ook ziet in de praktijk dat vrouwen snel zwanger zijn na een miskraam.
Er word geen onderzoek naar gedaan want dat is lastig uit te zoeken omdat je niet kan vergelijken.
Heel veel sterkte en succes 😘
2 jaar geleden
Wat verdrietig Ruby! Heel veel sterkte voor jullie! Ik had 1 december mijn miskraam met 5+2 en direct weer zwanger, vandaag 5+3 en geen bloedverlies tot op heden. Dus ook hier is het heel snel weer raak.. mijn verloskundige noemde dat de eerste 3 maanden na een miskraam veel vrouwen heel vruchtbaar zijn.
2 jaar geleden
Sinds vandaag enorm veel helder rood bloedverlies met stolsels en buikkrampen. Verloskundige gemaild en die belden dat ik langs moest komen voor een echo.. Wat ze konden zien kwam niet overeen met een zwangerschap van 5 weken... Ze zagen wel een holte met mogelijk vocht/oud bloed/cyste. Gelijk naar het ziekenhuis voor bloedprikken en hierover hoor ik morgen weer en moet ik mogelijk woensdag weer prikken. Maar het heeft alles weg van een vroege miskraam helaas 😭💔
2 jaar geleden
Hoi Ruby, heel veel sterkte ermee. Ik heb dit gehad met bijna 7 weken . Ik was het vruchtje heel snel kwijt vergelijkbaar met een heftige menstruatie qua duur. Ik had dit toen geteld als menstruatie. Een volgende menstruatie kwam daarna niet , ik was toen meteen in verwachting van mijn nu 6 jaar oude dochter 🤍 hoop dat je dat wat positieve hoop geeft, hoop dat het heel snel mag gaan, liefs xx
2 jaar geleden
Reactie op listt
Sinds vandaag enorm veel helder rood bloedverlies met stolsels en buikkramp ...
Wat heftig! ♥️
2 jaar geleden
Heel veel sterkte gewenst ♥️
2 jaar geleden
Reactie op listt
Sinds vandaag enorm veel helder rood bloedverlies met stolsels en buikkramp ...
Heel veel sterkte ♥️