21 Reacties
7 dagen geleden
Hi!
Ik herken dit vooral van rond de 7/8 weken bij onze baby. Het kan met de ontwikkeling te maken hebben die toevallig samenvalt met het vaccin?
Bij ons was ons zoontje vanaf ongeveer 7 weken in de avond van 19-22 echt ontroostbaar en met geen mogelijkheid overdag in slaap te krijgen. Nachten gingen gek genoeg wel heel goed.
Heb je misschien niks aan maar wellicht overlappen de twee elkaar 😅. Wij hebben dinsdag de rota dus ik ben benieuwd.. succes! En.. alles is een fase 😝
7 dagen geleden
Klinkt vanuit ons ook als toevalligheid of een druppel die een sprongetje doet overlopen.. Bij ons begon dit een ong een week vóór de vaccinatie en merk dat onze kleine iets voor loopt op officiële sprongetjes schema.. maar vanaf uurtje of 6 echt hysterisch, zo sneu. Totaal overprikkeld, wat op gegeven moment ineens ook krampjes werd. Toevallig vanaf vaccinatie kwamen we in rustiger vaarwater en daar dus 0 last van 😊🙏 - alles blijkt een fase dus 🙈
7 dagen geleden
Hoi! Hier was het afgelopen weken ook pittig, maar juist sinds vaccinatie eergister een baby die minder lang en hard huilt. Wel veel 💩. Hij is vandaag precies 9 weken dus ik hoop dat het vooral de huil- en krampjes piek + sprongetje was en dat we daar nu overheen zijn. En anders is en blijft het een fase waarin we er vooral voor hem willen zijn. Weinig tips helaas! Succes allemaal 💪
7 dagen geleden
Hi,
ik heb een reactie weggehaald om de discussie hier respectvol en informatief te houden. Laten we elkaar de ruimte geven voor vragen en ervaringen zonder oordelen.
Liefs,
Eliza
7 dagen geleden
Reactie op Bonnie03
-edit mod Eliza- reactie weggehaald, ongepast
Nu ben ik natuurlijk ontzettend benieuwd wat jij geplaatst had😂
7 dagen geleden
Als je twijfelt of het aan het vaccin ligt, kan je in een dagboekje bijhouden wat je ziet voor en na de komende vaccinaties van het programma.
Wanneer de bijwerkingen blijvend zijn of erger worden en je denkt dat het door de vaccins komt, kan je bij een homeopaat de vaccins laten ontstoren. De onnodige stoffen in het vaccin worden dan uit het lichaam gefilterd.
7 dagen geleden
Reactie op Bonnie03
Nou ik vond het niet eens respectloos maar goed. En het was ook geen oordee ...
Verbaasd dat mensen geen reactie van een vaccinatie verwachten?
7 dagen geleden
Reactie op Caat11
En wanneer jij denkt dat het door het vaccin komt, volg dan je gevoel en l ...
Helemaal mee eens. Ik kan er zelf niet over mee praten omdat ik mijn kindje niet laat vaccineren. Maar heb wel van vriendinnen gehoord dat hun kids ook reageerde op het vaccin.
7 dagen geleden
Ik herken het van beide kinderen niet, maar natuurlijk kun je pech hebben en een kindje hebben dat wat sterker reageert. Kan zoals eerder gezegd ook samen vallen met de krampjespiek rond 6-8 weken, dan heb je natuurlijk in een keer de hele poppenkast. Ik zou het nog een paar dagen aankijken en op woensdag de huisarts bellen als het dan nog niet verbeterd is.
7 dagen geleden
Ik herken het ook maar hij is nu 9 weken oud. Na 1900 uur is ie ontroostbaar ook.
Uiteindelijk fles gegeven en daarna viel hij op m’n borst in slaap. Die houding vond hij juist laatste tijd minder fijn. Het zal er allemaal wel bij horen. Maar inderdaad tot krijsen aan toe 🥹
6 dagen geleden
Ik herken het gedrag wat jij schrijft van de sprong van rond 8 weken. Hij had toen zijn rota vaccin nog niet gehad, maar ik dacht toen ook .. oh nee we hebben (weer, want onze dochter was een huilbaby) een huilbaby. Maar gelukkig duurde dit maar een weekje (wat best lang voelt als je er midden in zit helaas…). Maar als je het niet vertrouwd of denkt dat er iets misschien niet goed is, zou ik vooral het consultatiebureau even bellen of de huisarts. Beter te vaak dan te weinig :).
6 dagen geleden
Hier een baby van net 9 weken en had ook 5 dagen geleden ze vaccinatie. Sindsdien heel erg huilerig, ontroostbaar, vecht tegen ze slaap, slecht poepen ineens & meer last van ze buikkrampen. ‘s nachts slaapt ie dan wel weer goed ..