8 Reacties

22 dagen geleden

Je hebt speciale reflux voeding. Zelf geen ervaring mee omdat de kleine van ons jbpm krijgt en dat voldoende is tegen het spugen

21 dagen geleden

Hier kwam het ook elke voeding eruit, zelfs uit zijn neus. Wat ons heeft geholpen is op de zij laten drinken, heel rustig laten drinken met prematuur speen, tussendoor rechtop over de schouder laten boeren en dit aan het einde weer. Daarna inderdaad rechtop houden. Dit kan ook in een wipstoel als je even je handen vrij wilt hebben. Wij hebben van de voedingskussen een babynest gemaakt en daar zat ons zoontje redelijk rechtop in. Kun je ook een hoes om heen doen van bijvoorbeeld een verschoonkussen voor het zelfde effect.

19 dagen geleden

UPDATE! Vandaag is rachana eindelijk bekeken door een hele hoop mensen. Ze is in 4 dagen 200 gram afgevallen omdat ze dus zoveel spuugt. Maar de spoed moeten gaan vandaag. Uit onderzoeken blijkt dat ze pylorushypertrofie heeft. Een verdikking van de spier aan het uiteinde van de maag, waardoor het niet goed naar de darm kan gaan.Morgen of overmorgen moeten we naar Rotterdam zodat ze er aan geopereerd moet worden. Ik heb echt veel verdriet... Ze is net een maand en moet nu al geopereerd worden😭😥

19 dagen geleden

Reactie op misspiggy

UPDATE! Vandaag is rachana eindelijk bekeken door een hele hoop mensen. Ze ...
Heel veel sterkte toegewenst lieve mama. Ik denk aan jullie 🤍

19 dagen geleden

Reactie op misspiggy

Ah dotje toch! Heel erg veel sterkte, hopelijk komt gauw alles goed!💕

18 dagen geleden

Reactie op misspiggy

Och :( ik snap dat je het heel wat vindt! Maar hopelijk zorgt het ervoor dat ze daarna weer fijn kan drinken 💚

18 dagen geleden

Heel veel sterkte! Het is zeker schrikken! wel fijn dat ze weten wat er nu is. Ik kan je uit ervaring zeggen dat het ziekenhuis in rotterdam een hele fijne ziekenhuis is en ze daar goed word geholpen!! Komt goed mama🍀❤️

18 dagen geleden

Heel herkenbaar, onze zoon heeft dit ook gehad en is vorige week geopereerd met 5 weken in Groningen. Gelukkig hebben wij artsen gehad die direct door hebben gepakt en zijn we na een korte observatie in het regionale ziekenhuis snel doorgestuurd naar het UMCG waardoor hij nog niet was afgevallen of uitgedroogd en “fit” de operatie in kon. Het is even een intensieve tijd en schrikken dat zo’n kleintje geopereerd moet worden maar je kent je kind na de operatie niet terug. Na het her opbouwen van de voeding geniet hij weer van z’n flessen en geeft hij aan honger te hebben. Het vertrouwen komt langzaam weer terug en het is echt een verademing om je kind te zien drinken zonder te spugen. Heel veel beterschap gewenst, het komt allemaal goed! 🍀