47 Reacties

22 dagen geleden

Mijn nichtje zweert bij de van Etos eigen merk, zelf gebruiken we de bibs natural. Mijn kleine pakt de gewone bibs niet lekker en Difrax is te kort

22 dagen geleden

Wij gebruiken MijnNami, enige speen tje welke hij wil. Wij kregen deze op de neonatologie afdeling.

22 dagen geleden

Wij gebruiken de phillips avent spenen die vindt ze het fijnste, de bibs en driflax moet ze niet dat is 2x zuiden en ze spuugt ze uit 😅

22 dagen geleden

Ik heb bibs natural, tip van vriendin van mij was aan begin van gehemelte beetje wrijven met speen. Hier pakte hij m erna ineens

22 dagen geleden

In het ziekenhuis mijnnami gekregen

22 dagen geleden

Philips avent! Heeft wel even tijd nodig gehad tot ze hem echt graag had.

22 dagen geleden

Reactie op asil122

Wij hebben deze ook. Ze pakte hem bij de tweede poging. Onze oudste dochter had deze ook.

22 dagen geleden

van nuk de mommyfeel speen. op advies van lactatiedeskundige

22 dagen geleden

MijnNami is hier de enige die hij pakt en vast kan blijven houden in de mond. Heb ze aangeschaft nadat iemand dat genoemd had hier op het forum omdat hij ook geen enkele speen pakte. Deze wordt standaard gebruikt in het ziekenhuis bij prematuren. https://www.bol.com/nl/nl/p/mijnnami-soother-speen-2-stuks-turquoise-nicu-100-voedselgraad-siliconen-newborn-fopseen-0-6-maanden-soothie-alternatief/9300000029811910/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-140856560377-S-1773044637059-9300000029811910&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwm5e5BhCWARIsANwm06jkqzG8kqy9GWicpDM_o6A56-2XBahyA5Rh7X5K-fj80Ix1jF5qTKkaAnzwEALw_wcB

22 dagen geleden

MAM speen🥰

22 dagen geleden

Lactatiekundige zweert bij nuk speen.

22 dagen geleden

Reactie op asil122

Yes deze werkt hier ook, veel andere spenen zakken snel uit z'n mondje

22 dagen geleden

Reactie op LauraLove

Wij gebruiken de phillips avent spenen die vindt ze het fijnste, de bibs en ...
Welke avent speen?

22 dagen geleden

Met hoeveel weken pakte jullie kindje de speen wel opeens? Wij zijn al sinds de geboorte aan het oefenen (6 weken). Het langste wat ze op een speentje heeft gezogen is 3x. Meestal kokhalst ze enorm en spuugt ze ‘m boos uit. Soms spuugt ze ook wat melk. Nog tips hoe te introduceren?

22 dagen geleden

Nuk mommyfeel werd geadviseerd door de osteopaat!

22 dagen geleden

Hier ook mijnNami. Ik heb ook vele soorten geprobeerd en deze gaat redelijk.

22 dagen geleden

Hier ook nuk mommyfeel!

22 dagen geleden

Ik geef ook borstvoeding. Ben nu bevallen van mijn derde kindje. Heb bij alle 3 philipsavent spenen gebruikt omdat die het meeste op de tepel zou lijken. Heb nooit problemen gehad met alle 3 de kids.

22 dagen geleden

Onze dochter pakt de silicone spenen van difrax: https://www.kruidvat.nl/difrax-0-tot-6-maanden-siliconen-fopspeen-2-stuks/p/mp-00002482?_gl=1*75cn2i*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjwm5e5BhCWARIsANwm06iKh4oK507F9bu7GZRwRm48jhNIKAv3SNIsImfime0JTuzUxvf7H-AaAgupEALw_wcB

22 dagen geleden

Hier ook de Philips avent air! Ik kreeg de tip om de speen een beetje tegen het gehemelte aan te houden, dat zou het zuigreflex starten. Werkt bij ons goed