47 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op louuuuuu

Welke avent speen?
De brede 0-6 maanden die ook in het start pakket van de avent flessen zit of die als 1 van de weinige spenen in een bakje zitten per 2 bij de kruitvat 😅

21 dagen geleden

Ik heb een bibs set en de mommyfeel besteld! MijnNami lijkt denk ik op de Difrax Pinky?

21 dagen geleden

Hier ook de philips avent air! 2de kindje , bij de eerste ook gebruikt zonder problemen

21 dagen geleden

Wij gebruiken de Philips Avent Soothie. Die pakt die erg goed! Hiervoor ook bibs en frigg geprobeerd, maar die werden erg afgeraden door de kraamzorg (gehemelte kan misvormen).

21 dagen geleden

Reactie op louuuuuu

Met hoeveel weken pakte jullie kindje de speen wel opeens? Wij zijn al sind ...
Onze zoon pakt een speen, onze dochter heeft het nooit gedaan. Het kan dus best dat je kindje gewoon geen speen wil, dan zou je ook je pink kunnen gebruiken om af en toe te troosten? Verder is het belangrijk dat je kindje wel groot aanhapt! Zeker omdat je borstvoeding geeft.

21 dagen geleden

Bibs anatomical speen, dat is de enige die hij wilt. Was ook zijn eerste trouwens, hij was opgenomen geweest ivm sufheid en geen interesse in de borst & fles. Bij de eerste zuigdrang die gehaald en pakte hij gelijk! Ik geef nu wel borstvoeding, kolf en geef hem dus die speen, ook alleen in die vorm trouwens

21 dagen geleden

Philips avent soothie

21 dagen geleden

Philips avent

20 dagen geleden

Ik heb ook de philips avent soother air besteld. Iemand tips voor het introduceren nog? Ik heb vooral het idee dat ze het materiaal verschrikkelijk vindt.

20 dagen geleden

Hier ook MijnNami in combinatie met borstvoeding

20 dagen geleden

Reactie op louuuuuu

Ik heb ook de philips avent soother air besteld. Iemand tips voor het int ...
Paar druppels voeding erop doen, of direct na een voeding geven:)

20 dagen geleden

Hier toen ook een borstvoedingsbaby en de enigste die hij pakte was de soothie van philips! Daar zit ook zn gat in waar je je vinger in kan stoppen.

20 dagen geleden

Hier ook wel 4 geprobeerd en hij wil alleen maar de MAM speen. Die zat ergens in een box. De andere en vooral de bibs wil hij niet. Die schiet door het zuiden ook weer uit zn mond omdat hij naar buiten afgewerkt is. Die MAM speentjes lijken erg op de tepel. Zacht en plat...

20 dagen geleden

Deze uitproberen!

20 dagen geleden

Hier ook MAM speen icm borstvoeding, gaat hier goed. Overigens kan kokhals reflex bij speentjes wijzen op een (te) kort tong riempje, gaat de borstvoeding wel goed?

20 dagen geleden

Je zou eentje moeten hebben van natuurrubber! Voelt veel zachter aan dan de klassieke tutjes. Mijn dochter wou ook geen difrax aanpakken ( drinkt ook enkel borstvoeding). Deze kunnen wel een grote vorm hebben maar die pakt ze wel.

20 dagen geleden

Wij hebben de difrax lovi. Die pakt hij als enige, en de fles van difrax lovi pakt hij ook goed

19 dagen geleden

Ik zou die van Medela doen! Dat vind mijn zoontje echt de fijnste

19 dagen geleden

Reactie op BabyBoy3th

Hier ook wel 4 geprobeerd en hij wil alleen maar de MAM speen. Die zat erge ...
Ja maar het moet juist niet teveel op de tepel lijken als je borstvoeding geeft omdat hij dan speen verwarring kan krijgen waardoor je kleintje dan verkeerd kan gaan drinken en zelfs de borst kan gaan weigeren.. bij een speen hoort je kleine een andere zuig techniek toe te passen namelijk

19 dagen geleden

Mijn zoontje pakte ook nooit de speen. Nu 9 weken en iemand stelde de Frigg speen voor. Werkt perfect 👍🏽