29 Reacties

25 dagen geleden

Ik gebruik dit altijd als richtlijn

25 dagen geleden

Mijn zoontje draagt sinds twee weken de hema slaapzak 3tog. Hij houd zichzelf goed warm en heeft het eerder te warm dan te koud. Ik trek hem een romper met lange mouw, een katoenen shirt met lange mouwen en de slaapzak zonder mouwen aan.

25 dagen geleden

Reactie op sojart

Mijn zoontje draagt sinds twee weken de hema slaapzak 3tog. Hij houd zichze ...
Hier precies hetzelfde bij een kamertemperatuur van 19-20 graden

25 dagen geleden

Hier HEMA slaapzak zonder de mouwen met alleen romper met lange mouwen eronder. Slaapkamer is nu 18 graden (zou 16 moeten zijn, maar warmte blijft nog hangen).

24 dagen geleden

Ik heb deze gevonden,, dit is 1 van de weinige afbeeldingen met slaapzakken met een lange mouw! Ik vind deze veel duidelijker dan al die andere

24 dagen geleden

Reactie op Lari1992

Ik heb deze gevonden,, dit is 1 van de weinige afbeeldingen met slaapzakken ...
Stel het is 16-18 graden dan kan je ook alleen lange mouw romper doen in de 3tog,, of als het 18-20 is dan doe je alleen ene korte mouw,, zo kan je een beetje spelen met dikte van slaapzak

24 dagen geleden

Wij hebben de mouwen van de slaapzak afgehaald. Ze heeft dan een lange mouwen romper, een dun broekje en sokken aan. Het is 19/20 graden op haar kamer. Wij hebben ook een 3 tog slaapzak van de Hema.

24 dagen geleden

Wij ook deze HEMA slaapzak. Wij trekken haar alleen een lange mouwen rompertje aan. Mouwen van de slaapzak afgehaald.

24 dagen geleden

Wij hebben ook de 3tog van de Hema. Onze slaapkamer is meestal 20 graden. Onze dochter draagt in de slaapzak alleen een romper (korte of lange mouw hangt af van wat ze dan al aan heeft). Wij hebben de mouwen aan de slaapzak gelaten. Ze wordt op deze manier niet bezweet wakker en wij hebben een aantal keer na het slapen temperatuur opgenomen om te kijken wat het deed. Dit moet je denk ik een beetje uittesten wat voor jouw kindje werkt. Daarbij kan je het beter te koud doen dan te warm.

19 dagen geleden

Weet iemand wat ongeveer de tog waarde wordt als je de mouwen van de slaapzak afhaalt? Ik heb geen idee hoeveel dit scheelt..

19 dagen geleden

Reactie op Unbelievable018

Weet iemand wat ongeveer de tog waarde wordt als je de mouwen van de slaapz ...
Volgens mij 2.5

19 dagen geleden

Misschien een domme vraag. Zie veel mensen hier zeggen dat ze dan romper met korte of lange mouw doen. Maar doet niemand een broekje nog aan bij deze slaapzak?

19 dagen geleden

Reactie op Bommel1997

Misschien een domme vraag. Zie veel mensen hier zeggen dat ze dan romper me ...
Ik niet. Alleen romper lange mouw en slaapzak zonder mouwen

19 dagen geleden

Ik laat haar eigenlijk altijd aan wat ze op dat moment aan heeft. Een vestje doe ik wel uit, maar ze ligt nu bijvoorbeeld in een romper met lange mouwen, een broekje en sokjes. De mouwen van de slaapzak zijn er wel af. Ik heb niet het idee dat ze het te warm heeft.. Kamertemperatuur is 17 graden.

19 dagen geleden

Reactie op Bommel1997

Ik doe wel een broekje aan met een romper lange mouw! Heb niet het idee dat hij het nu te warm heeft

13 dagen geleden

Reactie op Bommel1997

Ik wel! Eerst deed ik een lange mouwen romper met een broekje en sokken. Nu doen we een lange mouwen romper met een boxpakje en sokken. Het begint wat kouder te worden nu.

13 dagen geleden

Reactie op Unbelievable018

Ik doe wel een broekje aan met een romper lange mouw! Heb niet het idee dat ...
En dam geen Dekentje alleen slaapzak.

13 dagen geleden

Bij ons op de kamer is het tussen de 16 en 18 graden en hij heeft ook een tog 3 van de Hema. Eronder doen we een romper en een box pakje. (Als het box pakje heel dik is gebruik ik wel een andere, maar anders gewoon een katoene box pakje)

13 dagen geleden

Reactie op noena88

En dam geen Dekentje alleen slaapzak.
Ja klopt!

13 dagen geleden

Onze slaapkamer is een graad of 14/15, hier krijgt ze lange mouwen romper(of korte als ze die aan heeft), boxpakje en hema slaapzak met mouwen aan. Ligt dan nog onder een nunki lakentje (0.5 tog). Doet ze het heel goed op, ondanks dat het wakker kouder is