42 Reacties
één maand geleden
dit was mijn eerste kindje via keizersnede en ik kan nu naar 7 weken nog geen eigen broeken aan🫢
één maand geleden
Ik ben nu 5 weken pp en paste gisteren mijn eigen broeken en met verbazing paste ik die weer. Ik ben er eigenlijk niet trots op en werd er heel verdrietig van. Ben de afgelopen weken erg down en eet bijna niet. Dus denk dat het bij mij door die reden "gelukt" is. Ik draag vooralsnog graag van die flared leggings. Die droeg ik voor en tijdens mijn zwangerschap veel.
één maand geleden
Einde van mijn zwangerschap woog ik 81kg, nu net onder de 70 kg. (6 weken geleden bevallen) Voor de zwangerschap was dit 64kg, dus ik heb nog wel wat te gaan. Overigens doe ik dit inderdaad ook rustig aan en komt het vanzelf. Mijn eigen kleding, vooral broeken zitten dus nog niet heel fijn. Maar ook dat komt vanzelf.
één maand geleden
Ik ben veel aangekomen tijdens de zwangerschap door vocht vasthouden. Woog 88kg en daarvoor 65 nu 72, dus heb nog even te gaan... lymphatic drainage massages hielpen wel bij mn benen, maar de laatste kgs gaan er moelijk vanaf... ben 12 weken geleden bevallen met keizersnede
één maand geleden
Vandaag toevallig voor het eerst een spijkerbroek aangedaan verder leef ik in joggingbroeken momenteel haha. Begon met 57.5 eindigde op 66 kilo en zit nu op 55 kilo dus ben afgevallen maar vind t verschrikkelijk. Al m'n vormen zijn weg. Wel fijn dat ik m'n kleren weer pas . Bij mijn eerste zoon heeft dit ook echt maanden geduurt nog
MOD
één maand geleden
Vorige keer paste ik ook na 2 weken weer mijn oude broeken, nu absoluut niet. Gewicht is beetje vergelijkbaar met toen maar vooral nog veel vel en bredere heupen heb ik het idee (en uiteraard nog een extra laagje).
Ik heb een beetje hetzelfde dat ik echt zin heb weer mijn eigen leuke kleding aan te kunnen, maar verder maak ik me er niet druk om gelukkig. Ben deze keer nog trotser op mijn lijf en wel gewoon tevreden als ik in de spiegel kijk, vind niet perse dat je kan zien dat ik 2,5 week geleden nog zwanger was. Hier ook prioriteit op herstel, vooral zin om weer te sporten om weer mn kracht terug te krijgen en lekker in de gym te zijn, dat is/was ook een enorme uitlaatklep en hobby van mij (en zoooo zin in hardlopen en high intensity maar die 2 kan ik voorlopig nog niet doen)
één maand geleden
Ik ben drie weken terug bevallen met een keizersnede en heb vooral erg last van het afdakje waardoor niks past. En mijn borsten zijn door de voeding zo veel groter dat ook daar weinig past 😅, ach ja het is wat het is
één maand geleden
Ik was 65 en en na mijn bevalling 74. Ik ben vier weken geleden bevallen en weeg nu 72. Voornamelijk mijn broeken passen nog niet en dat komt echt door mijn dikkere bovenbenen op dit moment. Ik wil ook zo graag weer in mijn broeken passen, want mijn buik is weg, maar ik besef ook dat ik daarvoor echt moet sporten. Dus gaat het voorlopig nog dit zijn.
één maand geleden
Ik ben gaan shoppen, want broeken zijn nu 4 broekmaten groter, dus in mn oude pas ik nu sowieso niet. Ik woog 62, einde zwangerschap 83. Nu 75, nog wel een lange weg te gaan ben ik bang. Al zal het straks met sporten wel sneller gaan hoop ik. Ik val nu gemiddeld per week 1 kg af. (Woog 78 na de geboorte)
Ben nu 4,5 week geleden bevallen.
één maand geleden
Ik paste 2 weken na m'n bevalling weer in van die flared broeken met elastieken band. Spijkerbroeken pas ik nog lang niet. Misschien dat ik wel een spijkerbroek in een grotere maat op Vinted ga kopen, want kijk er wel naar uit om een spijkerbroek aan te kunnen haha.
één maand geleden
Ik paste mijn eigen kleding weer de dag na mijn bevalling, moet zeggen dat dit mij wat te snel ging en ik dat ook bizar vond eigenlijk🥹 Ik doe nu enorm mijn best om op gewicht te blijven van voor mijn zwangerschap.
Eerste kindje en ongeveer 10kilo aangekomen van de zwangerschap en bevallen met 40+5
één maand geleden
Haha zo herkenbaar. Ik ben nu 2 weken geleden bevallen van ons 2e dochtertje. Volgens mij paste ik de vorige keer ook nog niet mijn normale broeken. Maar wel al vrij snel. Ik denk ongeveer na een maand. Ik heb toen 1 spijkerbroek in een maatje groter gekocht. Die draag ik nu weer. Plus 1 van mijn normale broeken die een elastieken band heeft ipv een knoop.
Verder is het nu inderdaad die ongemakkelijke fase dat niks goed past. Ze
Zwangerschapsbroeken zijn te groot...
Ik overweeg om nog één extra (goedkope) spijkerbroek te kopen, een maat groter dan mijn normale maat. En dan ga ik het gewoon wel zien. Ik ben al 11 kilo kwijt, in principe nog 7 kilo te gaan. Ik ben beide keren bijna 20 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Vorige keer ging het heel snel en werd ik zelfs nog lichter dan voor de zwangerschap. Uiteindelijk weer stabiel op mijn oude gewicht.
Mocht ik nu iets zwaarder blijven , is dat voor mij ook niet erg aangezien ik altijd erg slank ben geweest (1.70 m en 57 kilo).
Maar daar ga ik niet vanuit eigenlijk. Het is immers pas 2 weken. Grootste probleem voor de broeken is nu nog dat mijn buik nog iets boller is. Maar ik voel ook dat mijn buikspieren nog niet helemaal terug op hun normale positie zitten
één maand geleden
Voor de zwangerschap woog ik 78 kg, eind zwangerschap 89 kg. Een week na de bevalling was ik qua kilo's het kwijt, maar de vorm van mijn lichaam is echt anders. Helaas geen billen en beenspieren meer. Ben bevallen via een keizersnede en heb afgelopen weken het echt maximaal rustig aan gedaan. Ik ben nu 6 weken pp en pas mijn normale spijkerbroeken weer, maar vind ze niet heel leuk staan ofzo. De flared stretchy broeken heb ik in geleefd de eerste weken. Jammer dat die niet op werk geaccepteerd zijn haha. Ik kijk vooral uit naar weer kunnen sporten om energie op te bouwen en sterker te worden.
één maand geleden
Bij me eerste kindje was ik bevallen en paste ik alles binnen no time. En nu me 2e kindje met keizersnee. Ik heb echt nog een flinken afdakje en heupen. De rest is al normaal. Ik heb idee dat met keizersnee minder snel weggaat klopt dat ? Me broek krijg ik in iedergeval nog niet over me kont heen 🤣