27 Reacties
één maand geleden
Hoi hoi, bij mijn 1ste dochter ook echodense darmen gezien toen heb ik met mijn partner bloed afgegeven tijdens mijn zwangerschap. Even los van je vraag hoor.
Is 1 van jullie drager?
één maand geleden
Bij ons was de hielprik 12 september, we kregen afgelopen vrijdag 11 oktober de uitslag via de post! Zijn niet gebeld door de huisarts
één maand geleden
Er is mij verteld bij het consultatiebureau, indien je in de eerste week niks hoort dat de uitslag waarschijnlijk positief zal zijn
Als het negatief zou zijn, zouden ze al contact opgenomen moeten hebben
Wellicht dat dit je een beetje gerust stelt
één maand geleden
Bij mij was de uitslag met 4 weken er. Alles was goed. bij mij was er ook echodensedarmen gezien maar voor taaislijmziekte moesten ik en mijn partner testen als wij drager waren kon zij het hebben anders niet😊
één maand geleden
Reactie op Sunshine1212
Hoi hoi, bij mijn 1ste dochter ook echodense darmen gezien toen heb ik met ...
Wij hebben voor taaislijmziekte geen vervolgonderzoek gedaan. Alleen naar CMV infectie en de herhaal guo met 32 weken . Geen idee of we drager zijn, het komt in ieder geval niet voor in de beide families maar dat hoeft niets te zeggen...
één maand geleden
Reactie op Medo1994
Wij hebben voor taaislijmziekte geen vervolgonderzoek gedaan. Alleen naar C ...
Aah oke ja voor cvm moesten wij idd ook testen en met 32 weken moest ik idd ook terug en was alles opeens weg bij haar. bij jullie met her onderzoek nog wat gezien dan
één maand geleden
Reactie op amanda&menno
Bij mij was de uitslag met 4 weken er. Alles was goed. bij mij was er ook e ...
Hoe konden jullie dat testen dan? Bij ons werd alleen een vruchtwaterpunctie aangeboden (ook voor syndroom van down) maar dat wilden we niet ivm de risico's die dat ook weer heeft
één maand geleden
Reactie op Medo1994
Hoe konden jullie dat testen dan? Bij ons werd alleen een vruchtwaterpuncti ...
Voor taaislijmziekte moesten wij beide bloedprikken😊
één maand geleden
Reactie op Medo1994
Wij hebben voor taaislijmziekte geen vervolgonderzoek gedaan. Alleen naar C ...
Ah okee! Ik snap je ongerustheid dat het wat langer duurt, hier ook nog niks gehoord 3 weken geleden geprikt.
Er zijn deze maand wel veel baby’s geboren in de omgeving, ze waren zowiezo wat later met prikken ook.. misschien daarom dat het langer duurt.
Bij mijn eerste kindje hebben wij bloed laten prikken idd
één maand geleden
Reactie op amanda&menno
Aah oke ja voor cvm moesten wij idd ook testen en met 32 weken moest ik idd ...
Bij ons is er met 32 weken ook niks meer gezien. Maar de gynaecoloog zei dat dat altijd zo is, maar dat dat niet zegt dat er geen sprake is van CMV, Down of taaislijmziekte. De 32 weken echo is bedoeld om te zien of er een darmafwijking is maar CMV, down of taaislijmziekte kan dus alsnog ook al is de echo goed.
één maand geleden
Reactie op Medo1994
Bij ons is er met 32 weken ook niks meer gezien. Maar de gynaecoloog zei da ...
Ja klopt bij mij was cvm wel gevonden namelijk vandaar hoogwaarschijnkijk dat ze het zagen,
één maand geleden
Reactie op amanda&menno
Ja klopt bij mij was cvm wel gevonden namelijk vandaar hoogwaarschijnkijk d ...
Heb je daarna nog vervolgonderzoek gehad na positieve cmv uitslag? Mijne was in eerste instantie ook positief. Toen kregen we het aanbod om de zwangerschap af te breken. Maar bij vervolgonderzoek (kweken en herhaald bloedprikken) bleek dat ik het toch niet had
één maand geleden
Reactie op Medo1994
Heb je daarna nog vervolgonderzoek gehad na positieve cmv uitslag? Mijne wa ...
bij mij hebben ze het verder op onderzoek gezet en bleek dat het voor de zwangerschap was en dan kon het geen kwaad.
één maand geleden
Wij werden binnen nog geen week na de hielprik gebeld door de huisarts dat onze zoon drager is van sikkelcel ziekte. Wat we al hadden verwacht want mijn vriend is ook drager. Dus ik denk als ze wat hadden gevonden je al een telefoontje van je huisarts had gehad!