Oh mama's Ik/ wij hebben het echt even zwaar.
Ik had 2.5 a 3 weken na keizersnede nierbekkenontsteking. Antibiotica voor gekregen. Gelukkig hersteld. Toen kreeg mijn dochter koorts, zodanig hoog dat we naar de spoedeisende hulp moesten. 2 nachten in het ziekenhuis opgenomen. Ze was 3 weken oud. Urine, bloed en ontlasting afgenomen. Heel de nacht gemonitord. Kwam enterovirus uit. Na 2 nachten ontslagen. Leek beter te gaan.
Uiteindelijk 2 dagen erna weer lichte verhoging. Huisarts toen crp prikje laten doen. Kwam niks uit. In de avond weer verhoging, weer spoedeisende hulp en 1 nacht moeten blijven. Nu gelukkig, thank god geen verhoging meer en zijn we thuis.
Alleen merk dat ik weinig kan hebben. Hier baal ik van. Genieten kan ik echt maar weinig. Je staat heel de dag aan, peuter van 3 jaar vraagt onwijs veel aandacht. Staat heel de dag aan, hangt aan je!! Zoekt veel aandacht. Hoe doen andere dit????
Nu proberen we de aandacht te verdelen, dus mijn vriend gaat wat met hem doen.
Zoals nu slaapt mijn vriend omdat hij de nacht heeft gedaan met voeden. Mijn zoontje komt om 0700 en ga ik met hem naar beneden. Maar dochtertje Kwam ook rond half 8. Ook mee naar beneden terwijl mijn vriend slaapt.
Nu echt, ik heb gewoon geen tijd voor mijzelf..ja nu ik dit snel aan het typen ben. Mijn dochterje slaapt echt net terwijl ik haar aan het bewegen ben met mij voet in de wipstoel. Mijn zoontje wilt spelen en wil ik dan nu met hem gaan doen. Maar je valt van de een naar het ander. Douchen??? No way
...
Momenteel is er weinig leuks aan. Hebben meerdere dit?
Ze is nu 5.5 week maar huilt ook veel wat het erg moeilijk maakt. Ziekenhuis vertelde dat het ook prikkels kunnen zijn wat ze moet verwerken van die opname. Het is niet niks wat ze heeft moeten doorstaan.
Moest het even van mij afschrijven.