18 Reacties
7 maanden geleden
Haha heel toevallig vorige week 35 cm van mijn haar afgeknipt. Was het helemaal beu, kon er niks mee en anders zat m’n dochter er weer in verwikkeld
7 maanden geleden
Reactie op Zwaantjee
Vrijwel altijd los. Ik weiger mijn haren vast te doen vanwege de kinderen.
Haha wordt je niet gescalpeerd door de kleine?
Hier heel lang haar tot aan m'n billen maar zodra die binnen haar handbereik komen wordt er flink aan getrokken. Dus dan toch maar even praktisch ipv mooi..
7 maanden geleden
Reactie op Frummel24
Haha wordt je niet gescalpeerd door de kleine?
Hier heel lang haar tot aa ...
Hier ook tot billen en mijn zoontje grijpt het ook wel, maar juist omdat het langer is trekt hij niet direct aan de hoofdhuid. Dat vind ik wel een voordeel. En als ik het wel aan m'n hoofdhuid voel is het vaak juist wanneer mijn haar vast zit en hij dan denkt 'ik wil het pakken'. Dan pakt hij het gelijk stevig vast echt op mijn hoofd en trekt dan eraan. Dus ik zie juist geen voordeel aan vast doen 😂 en tis ook nog eens slecht voor je haar elke dag vast
7 maanden geleden
Altijd in een vlecht de laatste tijd. Maar eerlijk gezegd had ik t ook vaak voor de kleine al vast.
7 maanden geleden
De helft van mn haar omhoog in staart en deel los op rug of een klem, met los haar. Laatste dagen ook wel een bananenklem! Dan lijkt het wat op een staart maar blijft het voller lijken.
Tsja hij zit wel aan mn haar inderdaad, dan haal ik zijn handje weg. Als ik ga verschonen oid dat mn haar veel naar voren hangt, doe ik het even op mn rug in lage knot
7 maanden geleden
Meestal vast. Heb eindelijk weer wat haar op mijn hoofd en nu laat ik het niet uittrekken 🤣🙈
Heb ene staart of langs losse vlecht aan de zijkant
7 maanden geleden
Reactie op Zwaantjee
Herhalen en waar kan iets anders laten vasthouden. Beide jongens (waarvan d ...
Afleiden pas ik ook toe maar echt afleren zijn ze volgens mij wat jong voor (normaal vanaf 18mnd gemiddeld). Ondanks dat ze 'nee' lijkt te begrijpen (8mnd) is de drang om te ontdekken echt nog vele malen groter.
Anyway, er komt sowieso weer een moment dat die haren veilig zijn 😁
7 maanden geleden
Reactie op Frummel24
Afleiden pas ik ook toe maar echt afleren zijn ze volgens mij wat jong voor ...
Ja, die ontdekdrang is er ook wel, maar ik ben ook van mening dat het interessanter wordt als je het wegstopt en er een heel ding van maakt (zeg niet dat jij dit doet). Mijn haren gaan voor de kinderen niet vast en hij leert uiteindelijk dat trekken niet mag. Vooralsnog lukt dat prima en kan ik de momenten dat het wel gebeurde op één hand tellen.