112 Reacties

vorig jaar

Mijn dochter heet Rosie, ook wel Rosie Dosie Dopneus (volgens dit format ook dingen als Rosie Dosie Dikbil/Poepbroek/pretbek/etc), Dosie, Muppet, Mopje, Dikkertje, Bollie, Muppie.. sommige dingen moeten we maar mee stoppen voordat ze snapt wat we zeggen hahaha

vorig jaar

Ja hier ook😂 mijn zoontje heet Lyas en ik noem hem eigenlijk heel vaak boefje😂 zei laats nog tegen mn man dat we hem vaker bij zn naam moeten noemen. Anders denkt hij dadelijk dat hij boefje heet😂😂

vorig jaar

We noemen haar nog heeel vaak gewoon “de baby”. Of “meis”, wat afschuwelijk is maar heel schattig als de peuter haar ziet en zegt: heeee meis.

vorig jaar

Knuf, knufje, vrolijke frans, frans, konijn.. hij heet Davey haha

vorig jaar

Onze zoon heet Ide, maar meestal noemen we hem monkey 🐒 of Muppetman 😂

vorig jaar

Onze dochter heet Loïs, maar zij denkt zeker dat ze moppie heet 😂

vorig jaar

Mijn zoontje heet Mateo en ik noem hem veel bij naam, maar noem hem ook vaak Toetje 😅☺️

vorig jaar

Tante pollewops, tuttebellie, tutti, meisje, schatje. Haar naam eindigt op Lien, dus ook: poepelien, tuttelien, snoetelien, knuffelien, ...

vorig jaar

Ze heet Evi, maar ook: Eefje wentelteefje, Eef, Evert, Patatje (van schatje patatje)

vorig jaar

Mijn zoontje heet Floris, en ik hoop dat hij geen minderwaardigheidscomplex oploopt omdat zijn 2-jarige broer hem steevast “sores” noemt (wat de eerste maanden wel een beetje klopte 🤭). En hij is mijn binkie!

vorig jaar

Onze dochter heet Eva. In het begin had iedereen het hier (Duitsland) over Kleine Maus, dus zo hebben we haar ook vaak genoemd 🥰 mja nu ze groter is en lekker veel vetjes heeft noem ik haar ook wel mijn kleine dikzakje of fatty 🙈

vorig jaar

Onze dochter heet Layla en heeft ook nog een prachtige tweede (Gracia) en derde (Elisa) naam, maar vaker klinkt het als: Layla popje, koekerella, snuitje/snuiterella, (s)tinky winky, frummela, poppedijntje, druifzilla. Veel van de bijnamen eindigen ook op een -a 🤣

vorig jaar

Ons poppenmeisje; ze draagt met 4 maanden nog steeds maat 56 en is een klein poppetje.

vorig jaar

Mopperkontje, bolletje, lachebek, stinkiewinkie, lucky luke..😂

vorig jaar

Liefie piefie, poepmachine, stinkiewinkie, bolliepollie, schatje patatje

vorig jaar

Mijn dochtertje heet Luna, maar ze wordt vaker Luun of Tut genoemd. Dat ik en mijn partner ook zaten laatst, straks stelt ze zich voor als Tut 😂

vorig jaar

Dyvano 10 jaar noem ik Willem, aapie, papi. Jenaiyro 4 jaar noem ik sjaak, sjembek, meneer nee. Amaiya 4 maanden; mami/momma, speknekje, meissie/princesa Ik kan mijn Kids noemen hoe ik wil en ze luisteren. Mijn man MOET ze bij hun echte naam roepen 🤣😅 Wij zijn gemixt gezin van NL/brasil oudste donkere krullen wn bruin haar en de pigment van zijn oma /jongere papa versie. Broertje is bruin blond gekruld en pigment lichter en bruin groene ogen. Meid donker haar tot nu en blauw groene ogen. Op de camping zijn er mensen na ons toe gekomen van hoe kennen jullie nou jullie jongens sjaak en Willem noemen. Die snapte er niets van. Die dachten op een gegeven moment denk ook raar huishouden

vorig jaar

Ons zoontje zijn naam is: Niek , 2e naam; Hidde Hoe wij hem voornamelijk noemen; Beertje, knuffelbeertje, grote stoere vent, lief mannetje, bolletje, Nicolaas 😅, lieveling, Lachebekkie, grote meneer, bank directeur (als die heerlijk onderuitgezakt met zijn buikje zit).

vorig jaar

Mijn zoon heet Nolan, maar die noem ik vaak (de of mijn) knullie. Hij noemt zichzelf Noenoe (dreumes) Ik noem hem ook vaak knappie, knappert, knapste jongen, schat, grote plop. Mijn dochter heeft Milou. Noem ik Miloutje, mopje, moppie, plop, plopje, knappie, knappert, knapste meisje

vorig jaar

Hahaha grappig topic. Hier toevallig laatst mijn vader die zei: “dalijk denkt hij dat hij Koekie heet”. Zijn naam is James… 😂 Tja, het varieert: Koekie, poepie, drollie (mama zit ook in de poep-en-plas-fase denk ik), chemische bom (poep ontoffingen tot en met), jengelkont, toetie…