11 Reacties
één maand geleden
Ochtend. Beetje klusjes. Koken en knuffelen zodat hij lekker gaat slapen. Als Duko in de ochtend niet slaapt heb ik een probleem de hele dag😂
Middag lekker wandelen met de hond en andere boodschappen doen. Ook lopend. Ben ongeveer half uur onderweg naar de winkel. Komen we allemaal even buiten.
En tussendoor. Lang leve Netflix Videoland en Disney. En een ereader. Ideaal🤗 maar dan moet je wel van lezen houden🤭
één maand geleden
Ik heb hetzelfde, heb alleen buiten hobby's en vrienden en familie die ver weg wonen. Probeer het huis op op te ruimen en schoon te maken, heb af en toe visite , ga af en toe voor een kleine boodschap weg of een rondje wandelen maar het meeste toch series kijken met een baby op schoot die dan aan het slapen of drinken is.
één maand geleden
Is er een oudercafé in de buurt? Met de oudste was ik er naar 1 gegaan en daardoor mama's leren kennen die ook kindjes hebben van dezelfde leeftijd waar ik nu vriendinnen mee ben en de kindjes samen spelen. Tijdens ons verlof gingen we ook bijna wekelijks samens wat drinken.
Ik heb toen met 7 weken ook weer het sporten rustig opgepakt. Baby in het babynestje erbij en sportfilmpje op YouTube aangezet. Wil ik nu ook weer gaan doen.
Toen met de oudste ben ik ook regelmatig zelf gewoon op stap gegaan. In de drukste cafeetjes en eettentjes sliep hij door het geluid heen waardoor ik ook lekker zelf kon lunchen. Nu ik twee kindjes heb (dreumes van 20 maanden en een baby) doe je dat toch minder makkelijk dus ik zou ook zeker met 1 kleine lekker op pad gaan en ergens koffietje drinken of gaan (window)shoppen.
één maand geleden
Herkenbaar. Ik denk ook dat niet iedereen gemaakt is voor zwangerschapsverlof. Ik houd echt zielsveel van mn kinderen, maar dag in dag uit de hele dag alleen maar mama zijn…. saai! Ik probeer geregeld af te spreken met andere moeders met kinderen in dezelfde leeftijdscategorie.
En als dit je eerste kindje is: lekker dingen doen die je zelf leuk vindt. Dalijk kom je in die fase dat je voornamelijk ‘kinder uitjes hebt’. Nu sleep je ze nog makkelijk overal mee naartoe zonder teveel ritme etc.
één maand geleden
Reactie op Lilalo
Same here! Wilde nooit een bakfiets. Maar met twee kindjes nu waarvan de jo ...
Wij hebben om dezelfde reden dit weekend een bakfiets aangeschaft. Voor nu 2e hands en niet elektrisch om te kijken of het wat is en als het goed bevalt, nemen we een elektrische.
Dit weekend al vele ritjes gemaakt en het is echt een uitkomst! En de peuter vindt het super leuk :-).