125 Reacties
21 dagen geleden
Voor degenen die onzeker worden straks van alle grote baby’s: hier 7+4. Ik denk/hoop net over de 4 kg heen en is nog nergens uitgegroeid, zelfs de kleine pakjes maat 50 passen nog.
Omdat hij al best wat pakjes heeft laten sneuvelen en ik het zonde vind om nieuwe maat 50 te kopen (hij moet er toch een keer uitgroeien?) heeft hij ook wel eens wat maat 56 aan met omgevouwen mouwtjes en pijpen…
Geboortegewicht was 2750 gram, dus we volgen gewoon het onderste lijntje geloof ik. Komt vanzelf goed toch? Hij eet, slaapt, plast en poept prima
21 dagen geleden
Reactie op hallie
6 weken 4250 gram, 53 cm. Hoe zit ze bij jullie op de curve? Gister nog CB ...
Dat is gek, de 0 curve. Want onze zoon zit tussen het onderste en een na onderste lijntje en is ouder, kleiner en lichter? (7+4, hopelijk 4+ kg en zo’n 52 cm)
Welk lijntje kijk jij naar?
21 dagen geleden
Reactie op Appeltaartjes
Dat is gek, de 0 curve. Want onze zoon zit tussen het onderste en een na on ...
Dit lieten ze zien in die grafiek. Maar dat is wel in combinatie met haar geboortegewicht en lengte, vanuit dat punt rekenen ze die curve verder. Dus ik denk dat dat voor iedereen anders is afhankelijk van hoe zwaar ze geboren zijn?
21 dagen geleden
Onze zoon is 6+5 weken oud, is omgeveer 53 cm en weegt nu rond de 3600 gram. Hij was klein bij de geboorte en is nog steeds een kleintje dus.
21 dagen geleden
9 weken + 5 4300 gram en 52 cm🩷
Geboorte gewicht was 2540 gram en 46 cm. Ze heeft tot 8 weken in maat 44 gezeten. sommige pakjes in maat 50 zijn nog te groot🙊
21 dagen geleden
Reactie op hallie
Dit lieten ze zien in die grafiek. Maar dat is wel in combinatie met haar g ...
Dat zou best wel kunnen, want deze meneer was twee weken te vroeg en dus vrij licht!
21 dagen geleden
Reactie op Appeltaartjes
Voor degenen die onzeker worden straks van alle grote baby’s: hier 7+4. Ik ...
Ja hoor helemaal niks mis mee! Ligt er natuurlijk ook aan hoe groot en zwaar je baby is bij de geboorte. Ik ben bevallen met 39+4 hij was toen 51cm en 4 kilo dus dan zit je ook al sneller aan de 6,6 kilo die hij nu weegt.
21 dagen geleden
Hier ook een grote man.
64 cm en weegt 6,3 kilo😆
Heeft nu al de bouw van zijn vader. Ons eerste zoontje is ook lang en potig/fors gebouwd.