16 Reacties
13 dagen geleden
Ik ga meestal met mijn dochtertje naar bed rond 21:00 wij co slapen en dan geef ik nog borstvoeding en tokkel ik nog op mijn gsm. Meestal lig ik zelf te slapen tegen half 11 en kan ik “doorslapen” tot zij wakker word. Ik word wel regelmatig wakker om te zien of alles nog oké is met haar
13 dagen geleden
Mijn man doet meestal de avond fles ( tenzij die nog werken is of voetbal) dan ga ik om half 9/9 uur na boven.. ff douche enz en dan slapen... Ik doe namelijk de nachtfles/ochtendfles...
En zoals vannacht ook is onze oudste erg onrustig dus dat doet mijn man dan ook...
Ik wordt nog wel vaak wakker snachts op de tijden dat hij normaal altijd kwam 🤣
13 dagen geleden
Reactie op pegg1989
Mijn man doet meestal de avond fles ( tenzij die nog werken is of voetbal) ...
Haha heel herkenbaar, ik had een feestje gister avond wel optijd naar huis en om half 12 laatste fles toen sliep ze 1 uur en vanaf 5 uur hadden we feest dus dat is zeer kort 😅
13 dagen geleden
Ik ga na de kaatste voeding naar bed en ze gat bij ons vroeg voor de nacht dus ik lig rond 20-21h op bed. Vanaf t betin al gedaan om rond 19-20h na haar een na laatste voeding te gaan slapen en inmiddels is rond 19-20h haar laatste voeding en kan ik een uurtje later maar bed. Mevrouw begint hier de dag vaak wel al rond 5/6uur
13 dagen geleden
Ik moet zeggen dat het me deze week tegen valt. Vorige week sliep ze 4/5 uur, borstvoeding en dan nog eens 3uur. Nu zit er max 2 uur tussen de nachtvoeding en overdag 3/4 uur, dat breekt me wel op! (Ze is nu 6 weken.) Ik denk maar 'het is een fase,' maar tips zijn welkom. ;)
13 dagen geleden
Ik ben een avondmens en hoef er gelukkig nog niet uit in de ochtend met hem. Dat betekent dat ik vaak rond 1 uur naar bed ga, (maar soms pas rond 2 uur slaap). En ik kan dan uitslapen zo lang ik wil, dus slaap ik tot 11 of 12 uur. In deze 'nacht' komt hij zo'n 5 keer drinken. Elke 2 tot 3 uur ongeveer. (Hij komt +/- 11 keer per dag, ik geef bv op verzoek) Dus ik slaap zon 8 uur per nacht( hij is nu 8 weken)
12 dagen geleden
Ik ga al ruim 7 weken (sinds geboorte) uiterlijk om 20.30u slapen. Daarvoor heb ik gevoed in bed en heb ik nog ca een half uurtje eigen tijd. Ik geef 2 nachtvoedingen en onze oudste begint haar dag om 7u dus komt dan onze kamer binnen. Alleen op deze manier dus door vroeg te gaan slapen kom ik redelijk aan voldoende slaap om te functioneren en niet heel moe te zijn.
12 dagen geleden
Mijn man en ik wisselen af. Ons zoontje is 6 weken. We gaan om 10 uur naar bed waar ik de laatste fles tussen 10 en 12 geef. Hiervoor zet ik een wekker, vooral als het 12 uur is.
Dan ga ik verder slapen en geeft mijn man de vroege ochtend fles tussen 4 en half 6 en gaat daarna naar zijn werk. Hij legt ons zoontje dan terug in bed en ik geef vervolgens de ochtend fles tussen half 8 en 9 uur.
12 dagen geleden
Niet genoeg slaap😂 lig nu net in bed (2:00) ze krijgt de laatste voeding tussen 23:00-00:00 maar laat het meestal pas toe om in bed te leggen rond 1:30 ene keer gaat het beter dan de andere keer maar dan hoeft ze gelukkig pas om 7:00-8:00 ergens voeding dus kan dan max 5/6 uurtjes slaap pakken
12 dagen geleden
Ik ga na de laatste voeding slapen, zo rond 22:00/22:30. Mijn zoontje komt ‘s nachts een of twee keer, vannacht om 03:00 en 06:30. Ik ben dan ongeveer twintig minuten bezig met voeden. Mijn vriend doet even snel de luier en slaapt weer door en ik houd hem daarna nog zo’n twintig minuten rechtop en leg hem terug in bed. In de ochtend neemt mijn vriend hem mee naar beneden zodat ik tot 08:00 in bed kan blijven liggen.
Het verschilt wel echt per nacht. Als hij wat onrustig is en ik hem vaker moet troosten of druk ben met het terug stoppen van de speen dan heb ik natuurlijk een stuk minder slaap 🤪.
één dag geleden
Ik slaap na de laatste voeding van mevrouw dat is vaak rond 7 uur en nadat t huis een beetje glad is. Dus probeer rond 8uur/half 9 echt in bed te liggen. Ze komt 2-3xin de nacht maar drinkt dan maar max kwartiertje en maar 1 borst. Verschonen doenik niet meer s nachts. Hierdoor slapen we beide vaak direct verder. S ochtends vaak rond 6 uur weer wakker
één dag geleden
Oeh als ik dit zo lees geloof ik dat wij extreem veel geluk hebben🙈ze slaapt hier namelijk al weken door. Krijgt de laatste fles rond 22:00 en slaapt dan tot 6:30/7:00. Dus ik ga meestal na haar laatste fles ook t bed in
één dag geleden
Oh ik denk dat wij echt niet mogen klagen met onze zoon
Krijgt zijn laatste flesje tegen 2100 en slaapt daarna door tot 630-700