7 Reacties
één maand geleden
Ik merk dat het met een keizersnede wel langzamer gaat allemaal.
1e en 2e kindje vaginaal bevallen en nu met keizersnede. Heb nu wel een andere buik. nu meer een hangbuik idee... Moet nog 4 kilo tot mn oude gewicht maar wil er eigenlijk wel meer af maar dat is latere zorg.
Bij mij werd juist afgeraden om een buikband te dragen ivm luie spieren dan.
Gewoon nu beetje op je eten letten, lekker naar buiten om te wandelen als dat weer goed gaat en later beetje sporten.
Weet dat je lichaam echt veranderd na een zwangerschap en bevalling.
Brede heupen/borsten en een andere soort buik.
En sommige mensen zijn gezegend met een lijf wat weer helemaal slank is door zonder iets te doen.
Kan daar soms wel jaloers op zijn, maar probeer dan ook maar te denken dat zij dan misschien weer andere problemen/klachten heeft.
Geef het de tijd. 9 maanden op, en zekerrrrrr 9 maanden af (en soms wel wat langer)
één maand geleden
Hier 3 weken geleden een keizersnede. 18 kg aangekomen waarvan er al 14 af is, ik vind dat al wonderlijk in zn korte tijd. Ik geefl borstvoeding.
Nog een klein buikje hier. Ik heb mn 'oude' spijkerbroeken nog niet gepast.
één maand geleden
3 weken geleden keizersnede gehad, was 3 dagen erna al 14 kilo kwijt (heel veel vocht vastgehouden) was 17 kilo in totaal aangekomen, moet nog 1 kilo en dan ben ik alles kwijt. Mijn broeken pas ik alweer.
Maar elk lichaam is anders, elk herstel gaat anders. Bij mijn vorige keizersnede ging het qua kilo's enzo ook heel snel, maar het herstel was erg heftig en pijnlijk, dat is dit keer ook echt veel minder.
Geef het tijd! Het komt echt goed.
één maand geleden
Bijna 6 weken geleden een spoed keizersnede gehad en mn buik is zeker nog niet helemaal weg. Vooral mn huid is nog uitgerekt. Had echt mega platte buik hiervoor en heb nu ook zo’n kwabje boven litteken. Echt heel lelijk… hopelijk trekt dit nog weg. Gelukkig is het niet hartje zomer🤣 hebben nog even om het er af te kunnen sporten