20 Reacties
21 dagen geleden
Wat vervelend! Kunnen dat geen bijwerkingen zijn van de ruggenprik? Ik heb geen idee hoor, ik heb dat bij allebei mijn bevallingen niet gehad.
Ik ben morgen 6 weken geleden bevallen en ik heb nu nergens last van. Mijn bekken klachten zijn bijna helemaal weg alleen met hele lange afstanden voel ik het nog een klein beetje
21 dagen geleden
Wat lastig dat je nu zo'n last hebt! Wilde wel even zeggen dat ik het heel leuk vind voor je, ik ben zelf de 4e dochter van mn moeder en dat is toch wel erg leuk. Hopelijk volgt het herstel snel, moet je volgende week (al) gaan werken?
Mijn (1ste)dochter is 8 weken en voel mij eigenlijk erg goed, herstel gaat voorspoedig en ben weer wat aan het sporten en kan eigenlijk volop genieten van mn dochter dus ik mag in m'n handjes knijpen
21 dagen geleden
Vervelend dat je je zo naar voelt! Ik ben zelf 6 weken geleden bevallen en het gaat heel goed! Ik merk alleen als ik mijn zoontje van 15kg veel til of vaak/te snel opsta vanaf de grond dat ik wat last heb van mijn bekken of buikspieren. Verder nergens last van gelukkig :)
21 dagen geleden
Mijn zoontje is nu 10+3. Tijdens de zwangerschap flinke bekkeninstabiliteit en zwangerschapsdiabetes. Sinds de bevalling alleen maar aan het kwakkelen.. 3 soorten infecties, 1 allergische reactie op antibiotica. 2 soorten schimmels. Nog steeds bekken instabiliteit en woensdag een afspraak bij de huisarts om vermoeden van een hernia. Ben het goed zat.. maar met die kleine gaat het goed en hij maakt alles een stuk lichter.
21 dagen geleden
Ik heb ook last van een warrig hoofd, af en toe wazig zien en slecht tegen de drukte kunnen. Ik heb daarbij ook last van bepaald (fel) licht. Verder voel ik me helemaal oke. Had dit na mijn eerste bevalling ook en het hield lang aan. Toen bloed wezen prikken, maar daar kwam niks uit.. HA zei dat het waarschijnlijk door de vermoeidheid kwam. Ik raakte er uiteindelijk aan 'gewend', maar ik vind het af en toe best eng.
21 dagen geleden
Hier nu bijna 8 weken geleden van keizersnee. Af en toe last nog van me snee in me onderbuik & ‘s nachts kan ik weleens wakker worden van een geblokkeerde spier ofzo dan kan ik me rug niet meer bewegen van de pijn. Zodra ik anders ga liggen gaat het wel weer weg. Is heel af en toe. Heb ruggenprik gehad! Voor de rest doe ik alles weer & gaat alles goed. Met 3 weken na me keizersnee kon ik eigenlijk redelijk veel weer. Me herstel is goed gegaan. En voel me gewoon de oude!
21 dagen geleden
Hier nu 6 weken na de bevalling. Bevallen met keizersnede en hier heb ik soms nog wel last van de wond. Een prikkend/trekkend gevoel schijnt normaal te zijn. Waarschijnlijk de hechtingen die binnenin gezet zijn zeggen ze. De buikwand die ze extra goed moesten hechten. Ik ben inmiddels beetje begonnen om bepaalde dingen weer op te bouwen. Alleen nog wel steeds heel snel moe. Verder gaat het hartstikke goed eigenlijk.
21 dagen geleden
Hier ook ruim zes weken geleden bevallen. Daar waar ik na de bevalling van de eerste drie weken lang grotendeels in een rolstoel zat, stond ik nu op dag 1 al het geboortebord in de tuin op te hangen. Fysiek dus nauwelijks last, behalve dat ik nog steeds geen aandrang voel om te plassen. Heel gek. Mentaal heb ik wel nog even wat werk te doen. Ik kan erg slecht tegen prikkels. Gisteren eventjes naar de stad geweest, ik dacht echt dat ik gek werd van de drukte. Ook heb ik wat last van angsten. Maar al met al geen klagen!
20 dagen geleden
Ik ben 8 weken geleden bevallen en ik voel me af en toe duizelig, moe en ik heb last van angsten. Het is mijn eerste bevalling en ik heb geen ruggenprik gehad. Verder heb ik last van nekpijn/rugpijn, waarschijnlijk door verkeerde houdingen. Ik voel me sowieso nog niet de oude (mentaal helemaal niet).
20 dagen geleden
Reactie op BlijdeZwaan085177
Ik ben 8 weken geleden bevallen en ik voel me af en toe duizelig, moe en ik ...
Hier ook duizelingen af en toe en als ik ergens loop waar druk is denk ik pfff krijg ik het heet🙈 8 weekjes geleden bevallen was een super snelle thuisbevalling geen bijzonderheden... Maar soms vind ik het wel eng die duizelingen dus vrijdag ff na huisarts eventjes navragen heb van mezelf ook een lage bloeddruk dus miss is dat het ook wel en ik vergeet mezelf soms met het eten... Ff weer wat meer eten en regelmaat er in! Zolang de kids alles hebben denk ik dan maar...
Heb wel last van me onderrug soms heb 2 x bevalling gehad die mega snel ging en rugweeen.. blijft een zwakke plek... Ik probeer nu elke dag een stukje verder te wandelen... Of vraag ik toch te veel van mezelf..
Bij mijn eerste was mijn herstel echt nog pittiger en kon ik na 3 maand nog niet veel... Vond mezelf nu eigenlijk best wel vlotter qua herstel.. maar goed miss is het ook goed om gewoon meer te luisteren na me eigen lichaam... Soms moeilijk als je ook nog een kindje hebt rondlopen..
Maar verder heb ik echt geen klagen vergeleken met herstel van me vorige kleintjes (5 jaar terug)
20 dagen geleden
Woensdag alweer 9 weken geleden dat ik bevallen ben , pittige zwangerschap gehad maar ook en pittige bevalling gehad.. nu nog steeds veel last van onderrug/bekken veel hoofdpijn ook duizeligheid en van die hitte / tintelingen aanvallen en ook echt moe. ik vind het best zwaar 2 kindjes! Me zoontje is 4 die veel aandacht vraagt ma me meisje veel last van der buikje en verborgen reflux/reflux. Ze heeft sinds 5 dagen nu omeprazol pedippi maar doet nog niet helemaal z’n werking! Dus heel de dag men handen vol aan beide dan gaan de huishoudelijke taken ook gewoon door waardoor ik af en toe echt z’n inzinking moment aan voel komen vaak is en klein iets al te veel en kan dan slecht met men emoties omgaan! M’n man probeert ook echt z’n best te doen maar ook zijn werk/afspraken gaan door! Ik heb denk ik te snel alles zelf weer opgepakt . Na tien dagen waste ik de ramen alweer en bracht ik me zoontje na school deed de huishoudelijke taken en ga zo naar door!
Uiteindelijk komt het allemaal wel goed hoop ik 😅
19 dagen geleden
Zes weken geleden bevallen met een knip en vacuümpomp. Week na de bevalling lieten de hechtingen los en viel de wond compleet open… Nu is het bijna dicht en kan ik eindelijk heel langzaam beweging weer opbouwen.
Mentaal gaat het gelukkig heel goed en qua bekkenbodem vooral wat spierpijn nadat ik wat gedaan heb.
19 dagen geleden
Ik ben bijna 6 weken geleden bevallen en heb alleen nog een beetje een trekkerig gevoel bij mijn hechtingen, vooral die uitwendig. Verder is een peuter van bijna 3 (en flink in de peuterpubertijd) en een baby mentaal nog best een uitdaging soms, maar verder heb ik zin om te gaan sporten en weer wat meer mijn ding te doen.