11 Reacties

13 dagen geleden

Ik ken je gevoel, maar kan geen positieve ervaring delen 😅 Ik ben inmiddels 7 weken geleden bevallen en bloed ook nog steeds, niet in veelvuldige mate maar kan ook nog niet zonder maandverband.

12 dagen geleden

Bij mij was t rond 6 weken echt klaar. Heb wel t idee dat m’n cyclus alweer op gang is gekomen, dus zal binnenkort wel weer ‘gewoon’ aan de beurt zijn😂. Tis ook heel vervelend. Ik vond t vooral irritant dat t weg leek, en dan op een drukkere dag weer begon. Daar was voor gewaarschuwd, maar op een gegeven moment ben je er inderdaad wel klaar mee.

12 dagen geleden

Bij mij heeft het ook dik 6 weken geduurd

12 dagen geleden

Ik zit inmiddels op week 6 vandaag en sinds gisteren is het vloeien overgegaan op een normale ongesteldheid. Ik ben er ook helemaal klaar mee dus ik begrijp je gevoel. Ik hoop dat het snel klaar is daar!

12 dagen geleden

Heeft hier 8 weken geduurd 🫣

12 dagen geleden

Zit nu op 6 weken en bloed ook nog steeds🙄

12 dagen geleden

Bij mij heeft het wel echt 6 weken geduurd.. dus nog even geduld!

12 dagen geleden

Hier was het na 6,5 week klaar. Gyn gaf aan dat wanneer het langer dan 8 weken zou duren er aan de bel getrokken moest worden.

11 dagen geleden

Hier echt dik 8,5 week! Ik moest bij 8 eigenlijk ook bellen maar het werd steeds minder dat ik het nog even uitstelde. Als je je zorgen maakt mag je ook je verloskundige bellen hè

11 dagen geleden

Voor mij is het nu 6 weken geleden en het is nu zo goed als gestopt. Na de eerste duurde het bij mij ook 6 weken.

10 dagen geleden

Hier heeft het ook dik 6 weken geduurd