Mijn dochter van bijna 9 weken is overdag maar vaak 3 kwartier wakker tussen de slaapjes door. Ze doet ook wel korte dutjes van een half uur/3 kwartier. Maar ook als ze 2 uur achtereen geslapen heeft, valt ze na 3 kwartier weer in slaap.
'S avonds is ze vaak wel de hele avond wakker/onrustig. Dan is ze zo 3u achtereen wakker. Rond 21.00u valt ze meestal wel in slaap en dan slaapt ze in de ochtend tot een uur of 8.30/9.00u (met 2 of 3 voedingen tussendoor).
Hoe is dat bij jullie? Zijn er meer kindjes die snel weer moe zijn?
Mijn baby is 7 weken is 40 min wakker, soms een uurtje maar dat is echt niet vaak. Hij slaapt ook lekker na 40 minuten.
Hij slaapt dan ook een uurtje🤣 en dan is hij er weer. Hij lacht, speelt, beweegt en lijkt tevreden dat is mijn graadmeter en het belangrijkste voor me
Mijn baby slaapt best veel volgens mij, meestal 3 uur achter elkaar en dan uurtje a anderhalf wakker en dan weer slapen. Haar nacht begint ook meestal al rond 16 uur. Meestal maak ik haar rond 20 wakker voor een fles en dan rond 3 en 7 weer.
Hier het tegenovergestelde, vandaag tussen 9 en 4 maar 3 dutjes van 30-45 minuten. De rest van de tijd wakker. Vaak dus echt wel 2+ uur wakker tussen de slaapjes door. Ik probeer echt de wakker tijden aan te houden, maar hij wil gewoon niet gaan slapen en laat ook weinig signalen zien dat hij moe is. Dan kan ik wiegen tot ik een ons weeg, maar het heeft gewoon geen zin.