24 Reacties

vorig jaar
Zoethout/stophoest wordt afgeraden ivm lichte verhoging van je bloeddruk. Maar als je een lage bloeddruk hebt kun je die gewoon nemen hoor (als het helpt)!
Bij mijn vorige zwangerschap dronk ik graag sterrenmuntthee en daar zit ook zoethout in. Dacht dat dit niet meer mocht dus ben toen mn bloeddruk goed gaan bijhouden. Mijn bloeddruk is (gelukkig) laag en was door de zoethout ietsjes hoger, maar niet spannend hoor!

vorig jaar
Reactie op mz01
ik ben net teruggebeld door Apotheek. Wat ze me hebben aangeraden: noscapec ...
Waarom mag tijmsiroop van de kruidvat niet? 馃く dit gebruik ik namelijk nu 2 dagen

vorig jaar
Reactie op ellen95m
Ik heb codeine tabletten gekregen, eentje voor het slapen gaan en je slaapt ...
Mijn huisarts zei dat ik geen codeine mocht. Ik heb het volgehouden met tijmsiroop en waterijsjes

vorig jaar
Reactie op Rochelle1994
Waarom mag tijmsiroop van de kruidvat niet? 馃く dit gebruik ik namelijk nu 2 ...
Geen idee waarom, maar had apotheker gebeld en die zei houd bijsluiter aan. En volgens mij stond er of niets over in of niet gebruiken bij. Bij DARO stond specifiek ban wel. Ik heb iig advies van apotheker opgevolgd.
Helaas helpen beiden nog niet veel, hoest me nog steeds een ongeluk en met name snachts

vorig jaar
Reactie op Rochelle1994
Waarom mag tijmsiroop van de kruidvat niet? 馃く dit gebruik ik namelijk nu 2 ...
Heb t even opgezocht voor je: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-tijm-siroop/p/427203

vorig jaar
Reactie op mz01
Geen idee waarom, maar had apotheker gebeld en die zei houd bijsluiter aan. ...
Bij mij helpt ook helaas nog niks.. het hoesten is dood vermoeiend. Heb morgen een afspraak bij de huisarts, dus ben erg benieuwd of ze iets kunnen betekenen maar heb er weinig hoop in helaas

vorig jaar
Oh nee. Ik voel me wel heel slecht nu dat ik iets heb gebruikt terwijl dat niet mag. Ga het niet meer gebruiken! Super bedankt dat je het hebt opgezocht!

vorig jaar
Reactie op Rochelle1994
Oh nee. Ik voel me wel heel slecht nu dat ik iets heb gebruikt terwijl dat ...
No worries, het zal wel loslopen. Tis niet dat je drugs heb gebruikt ofzo haha! Ik heb al vis gegeten wat niet mocht, toen ik t nog niet wist een uitgebreid kerstdiner met veel wijn en rood vlees en ik eet af en toe een spiegelei. Laat jezelf niet gek maken馃馃馃