24 Reacties

vorig jaar

Ik zou eerlijk gezegd gewoon even naar de apotheek lopen en zeggen dat je zwanger bent en iets tegen de hoest zoekt.

vorig jaar

Reactie op L1310

Ik zou eerlijk gezegd gewoon even naar de apotheek lopen en zeggen dat je z ...
Soms dan zijn oplossingen zo simpel, dat ik mezelf echt afvraag of dit de pregnancy brain is dat ik niet aan deze oplossing heb gedacht 馃槀

vorig jaar

Reactie op mz01

Soms dan zijn oplossingen zo simpel, dat ik mezelf echt afvraag of dit de p ...
馃榿 Mijn man wist dat ik zwanger was nog voor ik een test gedaan had omdat ik zo warrig was. It's a thing!

vorig jaar

Waterijsjes waren mijn lifesaver!

vorig jaar

Ik heb codeine tabletten gekregen, eentje voor het slapen gaan en je slaapt heerlijk in. Je mag er niet te veel maar het is echt een uitkomst met zo鈥檔 prikkelhoest

vorig jaar

Reactie op Zwaantjee

Waterijsjes waren mijn lifesaver!
Ja heb ik ook al genomen, geeft heel even rust maar helaas niet genoeg om nacht door te slapen. maar wel echt zalig ff zon koude keel idd

vorig jaar

Reactie op ellen95m

Ik heb codeine tabletten gekregen, eentje voor het slapen gaan en je slaapt ...
Thanks! Daar heb je alleen een recept voor nodig toch? Net gezocht maar alle apotheken zijn hier dicht tm maandag...

vorig jaar

ik ga dit morgen halen bij Kruidvat; Noscapect

vorig jaar

ik ben net teruggebeld door Apotheek. Wat ze me hebben aangeraden: noscapect van merk Roter & thijm siroop van merk Daro. Beiden ook te halen bij Kruidvat wat manlief nu gaat doen 馃. Gek genoeg bijv. Thijm siroop huismerk kruidvat mag niet. Dank voor het meedenken ladies!

vorig jaar

Zoethout/stophoest wordt afgeraden ivm lichte verhoging van je bloeddruk. Maar als je een lage bloeddruk hebt kun je die gewoon nemen hoor (als het helpt)! Bij mijn vorige zwangerschap dronk ik graag sterrenmuntthee en daar zit ook zoethout in. Dacht dat dit niet meer mocht dus ben toen mn bloeddruk goed gaan bijhouden. Mijn bloeddruk is (gelukkig) laag en was door de zoethout ietsjes hoger, maar niet spannend hoor!

vorig jaar

Reactie op mz01

ik ben net teruggebeld door Apotheek. Wat ze me hebben aangeraden: noscapec ...
Waarom mag tijmsiroop van de kruidvat niet? 馃く dit gebruik ik namelijk nu 2 dagen

vorig jaar

Reactie op ellen95m

Ik heb codeine tabletten gekregen, eentje voor het slapen gaan en je slaapt ...
Mijn huisarts zei dat ik geen codeine mocht. Ik heb het volgehouden met tijmsiroop en waterijsjes

vorig jaar

Reactie op Rochelle1994

Waarom mag tijmsiroop van de kruidvat niet? 馃く dit gebruik ik namelijk nu 2 ...
Geen idee waarom, maar had apotheker gebeld en die zei houd bijsluiter aan. En volgens mij stond er of niets over in of niet gebruiken bij. Bij DARO stond specifiek ban wel. Ik heb iig advies van apotheker opgevolgd. Helaas helpen beiden nog niet veel, hoest me nog steeds een ongeluk en met name snachts

vorig jaar

Mijn huisarts zei dat ik geen codeine mocht. Ik heb het volgehouden met tij ...
Ja ik ga morgen even HA bellen. Tijmsiroop en waterijsjes helpen helaas niks.

vorig jaar

Reactie op Rochelle1994

Waarom mag tijmsiroop van de kruidvat niet? 馃く dit gebruik ik namelijk nu 2 ...

vorig jaar

Reactie op mz01

Geen idee waarom, maar had apotheker gebeld en die zei houd bijsluiter aan. ...
Bij mij helpt ook helaas nog niks.. het hoesten is dood vermoeiend. Heb morgen een afspraak bij de huisarts, dus ben erg benieuwd of ze iets kunnen betekenen maar heb er weinig hoop in helaas

vorig jaar

Reactie op mz01

Heb t even opgezocht voor je: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-tijm-siroop/ ...
Oh nee. Ik voel me wel heel slecht nu dat ik iets heb gebruikt terwijl dat niet mag. Ga het niet meer gebruiken! Super bedankt dat je het hebt opgezocht!

vorig jaar

Op de Site Lareb.nl kan je kijken of je de medicatie mag gebruiken. Deze site heb ik van de dokter gehad 馃槉

vorig jaar

Reactie op Rochelle1994

Bij mij helpt ook helaas nog niks.. het hoesten is dood vermoeiend. Heb mor ...
Beterschap! Bij mij gaat het sinds vannacht ineens beter, af en toe nog flink hoesten maar veel minder dan eerst. Dus er is hoop!

vorig jaar

Reactie op Rochelle1994

Oh nee. Ik voel me wel heel slecht nu dat ik iets heb gebruikt terwijl dat ...
No worries, het zal wel loslopen. Tis niet dat je drugs heb gebruikt ofzo haha! Ik heb al vis gegeten wat niet mocht, toen ik t nog niet wist een uitgebreid kerstdiner met veel wijn en rood vlees en ik eet af en toe een spiegelei. Laat jezelf niet gek maken馃馃馃