Onze dochter heeft best flink reflux. Zo erg dat het zelfs uit haar neus soms omhoog kwam. Ze spuugt niet.
Wij geven flessen van 110 (maken 120 met 4 schepjes). Hoeveel jbpm zal ik toevoegen? Gisteren gestart en doe er nu ongeveer 3/4 schepje bij, maar merk nog weinig verschil.
Hi, laat je het flesje wel even staan als je het hebt klaargemaakt om het wat dikker te laten worden? Dat helpt hier super goed! En hier duurde het ook een paar voedingen 🙏
Mag ik vragen waar. Jbpm voor is ? Ik lees het vaker op het forum maar ik snap nog niet zo goed waarvoor je het inzet. Mijn baby lijkt namelijk niet verzadigd drinkt dan te veel en spuugt alles weer eruit.
Mag ik vragen waar. Jbpm voor is ? Ik lees het vaker op het forum maar ik s ...
Je dikt de melk dan in zodat het minder snel omhoog komt. Een kleine kan hierdoor sneller 'vol' raken, maar dat zou met een goede hoeveelheid en balans niet aan de orde moeten zijn.
Je zou biologische jbpm kunnen proberen (bijv van Holland & Barret).
Bij mijn eerste dochter ook eerst nutrition gebruikt. Leek toen ook niet te helpen en moest veel schepjes toevoegen. Daarna overgestapt op biologische jbpm en een mespuntje was voldoende. Waarschijnlijk omdat in nutriton maar 1/3 jbpm zit (zie ingrediënten).