6 Reacties

vorige week

Gewoon doen wat goed voelt. Jij kan het beste weten wat ze aankan. En mogelijk heb je dat een keer mis en moet je ze een stukje dragen of is ze heel moe thuis. Maar dat geeft toch niet. Lopen is gezond en zeker als ze het zelf leuk vind lekker stimuleren. 😘 niks van al die mensen aantrekken!

vorige week

Onze oudste liep 3 dagen nadat ze voor het eerst los kon lopen de hele dierentuin door 🤷‍♀️ ik had een buggy en een draagdoek bij me maar mevrouw weigerde erin te gaan. De jongste wil nu ook alles zelf lopen. Ze geven het zelf wel aan hoor als ze moe zijn en niet meer willen lopen.

vorige week

Krijg je echt zulke opmerkingen? Wat kunnen mensen bemoeizuchtig zijn zeg… Niets van aantrekken. Mijn meid loopt los sinds 9 maanden, die is erg vroeg, maar daardoor kan ze nu zo goed en ver lopen. Ze trekt ook sprintjes. We laten haar sowieso zoveel mogelijk lopen, wat hier ook al gezegd is; is echt gezond. Ze beginnen vanzelf wel te piepen of met de handjes omhoog als ze moe zijn en opgetild willen worden. Gewoon lekker laten lopen 💕

vorige week

Daar zijn volgens mij geen regels voor. Wil ze lopen dan lekker laten doen. Zo gauw ze moe wordt of geen zin meer heeft zal ze dit vanzelf tonen. En zulke mensen lekker laten lulle

13 uur geleden

Super toch! Lekker trainen die beentjes! Alleen maar goed

12 uur geleden

Ik laat mijn dochter ook zo veel mogelijk zelf lopen. Ze weigert op dit moment ook gewoon om rustig in de kinderwagen te zitten. Als ik dat zou proberen zou ze de hele buurt in elkaar brullen. Grappig genoeg is de fietszitje en de winkelwagen wel prima