23 Reacties

17 dagen geleden

Wij zitten op 120 ml en laatste keer was hij 4160 gr. Ik geef voornamelijk bv maar hou dat ook aan wanneer ik een keer kv geeft als ik bijv niet uitkom of door drukte niet op tijd kan kolven

17 dagen geleden

Onze zoon is 5,1 kg en drinkt sinds vanaf vandaag 5x 150 ml dus 750 ml per 24 uur😊

17 dagen geleden

Geen idee hoe zwaar hij is maandag word ie gewogen maar is morgen 9 week en krijgt 7 x120 dus 135 per keer

17 dagen geleden

Hoe oud zijn jullie kids? Mijn dochter is nu bijna 6 weken en weegt inmiddels 4, 9kg en drinkt 6x150ml. Vanuit cjg is ons verteld minimaal 150x lichaamsgewicht en max 200x lichaamsgewicht. Aangeraden ongeveer 180x lichaamsgewicht maar niet meer dan een liter per 24 uur. Je zou dus max 6x 165 kunnen aanbieden, stopt je dochter als ze genoeg heeft? Mijn dochter stopt als ze vol zit en drinkt ze dus ook niet altijd op maar zit altijd goed qua ml op een dag

17 dagen geleden

Reactie op Lisa dj

Meestal wel af en toe laat ze wat staan van de week van 135 naar 150 gegaan dus miss daardoor. Drinkt jou dochter alle flessen leeg?

17 dagen geleden

Reactie op x1999x

Meestal wel af en toe laat ze wat staan van de week van 135 naar 150 gegaa ...
Jaa onze dochter drinkt het zo leeg! Lijkt geen stop te kennen haha. Groeit jouw dochter goed? Of te snel omdat ze wat meer krijgt

17 dagen geleden

Reactie op Lisa dj

Jaa onze dochter drinkt het zo leeg! Lijkt geen stop te kennen haha. Groeit ...
Haha hoe snel heeft ze dr flessen leeg? Mn dochter zit vanaf geboorte op de +1 lijn ze groeit goed maar wel zoals al verwacht. Ze schrokt dr flessen ook echt leeg ze dronk ze in 10 min leeg dus de aller kleinste speen voor de fles gekocht en nu doet ze er 15/20 min over afhankelijk van hoeveel pauzes we dr "verplichten" maar dan geeft ze wel beter aan als ze vol zit

17 dagen geleden

Reactie op x1999x

Haha hoe snel heeft ze dr flessen leeg? Mn dochter zit vanaf geboorte op de ...
Hier precies hetzelfde haha!!

17 dagen geleden

5x165ml voeding. Hij is 5,5 kilo

17 dagen geleden

Reactie op KikiVos1

Wij zitten op 120 ml en laatste keer was hij 4160 gr. Ik geef voornamelijk ...
Hier 120x 7. Volgende week staat weer een bezoekje aan cb op de planning

17 dagen geleden

Mijn dochter is 8 weken en drinkt 7 X 120 ml totaal 135 met 4 schepjes. Ze drinkt niet altijd haar flesje leeg. Ook slaapt ze de nacht soms 5.5 tot 6 uur en dan krijgt ze soms een flesje iets eerder. Ze weegt 5200 gram

16 dagen geleden

Onze zoon is 8 weken, weegt 6,1 kilo en krijgt 5 of 6 keer 135 ml (afhankelijk of hij ‘s nachts wel of niet doorslaapt) en 1 keer 165 ml. Hij lijkt sinds een aantal dagen na 2.5 uur al te komen voor voeding en vraag me af of we niet al standaard 165 ml kunnen gaan aanbieden (en dan fles eraf), zeker als ik naar zijn gewicht kijk en vergelijk met wat anderen op deze leeftijd aanbieden… pas over een week weer afspraak bij CB

16 dagen geleden

Onze zoon is 8+3wkn en weegt 6kg. Krijgt 6x 150ml. Laatste fles tussen 22:30u en 23:30u en slaapt tot 6:30u/7:00u. Hij krijgt om de 3u-4u een flesje.

16 dagen geleden

Reactie op Clue_lessx

Onze zoon is 8 weken, weegt 6,1 kilo en krijgt 5 of 6 keer 135 ml (afhankel ...
Kan je denk ik gewoon proberen hoor. Ik volgde dan echt het kindje ipv CB. Als ik merkte dat m’n zoontje eerder kwam voor een fles (na 2/2,5 uur) of een uur na een fles meer wilde, dan ging ik langzaam ophogen. Ze geven vanzelf aan wanneer ze vol zitten. En je kindje is wat groter, dus kan best hoor 😊

16 dagen geleden

Ons zoontje is 5kg en krijgt 6 a 7x 165ml aangeboden. Hij drinkt dit meestal niet op. Gemiddeld zitten we op zo'n 900ml per dag. Cb zei dat we dit voorlopig zo mogen blijven aanbieden.

16 dagen geleden

Onze dochter is 4,3 kilo en krijgt 5x 135 en 1x 165 (voor het slapen in de avond) soms trekt ze dan de nacht door dus dan heeft ze 1x 135 minder.

15 dagen geleden

Reactie op SammieMammie123

Ons zoontje is 5kg en krijgt 6 a 7x 165ml aangeboden. Hij drinkt dit meesta ...
Ah beter! En groeit hij daarop niet te snel?

15 dagen geleden

Onze dochter is 6 weken oud, 4 kilo en krijgt 5x 120ml en drinkt dat lang niet altijd op.

14 dagen geleden

Reactie op Lisa dj

Ah beter! En groeit hij daarop niet te snel?
In de eerste weken groeide ons zoontje niet zo goed. Ik denk dat Cb (en wijzelf) blij zijn dat de kilo's er nu aanvliegen haha. We mogen aankomende weken niet gaan verhogen, dit is voorlopig echt de max.

14 dagen geleden

7.4 weken oud, 6x 150cc. Maar drinkt het niet altijd op.