10 Reacties

één maand geleden

Hier 6weken oud krijgt om 3u voeding maar als ze diep slaapt laat ik dar lekker slapen melden zich zelf wel als ze honger hebben

één maand geleden

Overdag probeer ik echt max 3 uur aan te houden want wil de langere slaapuren voor de nacht bewaren. Weet niet of het werkt, maar ze slaapt sinds deze week zo'n 4 a 5 uur door in een nacht. Dat is van 10 tot 2/3 . Daarna komt ze om de 3 uur.

één maand geleden

Hier ook 6 weken oud en maak hem niet wakker soms zit er 4 uur tussen en soms 5 of 3 uur. Ik laat hem lekker slapen.

één maand geleden

Ik doe het overdag wel als ze langer dan 3 uur wil slapen, omdat ze toch moet leren dat het dag is. Doorslapen doet ze 's nachts maar 😉 en zo kun je een handig moment pakken om te voeden, ipv dat ze precies rond etenstijd voor de volgende wil.

één maand geleden

Ik doe wel max 4 uur tussen laten, komt omdat als hij trek heeft het nú direct moet.

één maand geleden

Ik laat mijn dochter zelf komen, 's nachts laat ze al 7 uur tussen de fles. Overdag komt ze soms na 4 uur, soms na 2 uur. Gemiddeld kom ik uit op 6 flessen per 24 uur.

één maand geleden

Is afhankelijk van het aantal flessen. Ons zoontje is bijna 4 weken en om en nabij zit er 4 uur tussen de flessen. ‘s nachts 5 en komt hij vanzelf als hij eerder honger heeft.

één maand geleden

Ik laat er overdag max 4 uur tussen. Dit zodat hij genoeg drinkt overdag en in de nacht naar 1 x komt. Als hij overdag niet voldoende drinkt komt hij vakeren sneller in de nacht.

één maand geleden

Het CB gaf aan dat zolang het kindje goed groeit, je hem gewoon kunt laten slapen totdat hij zelf komt.

één maand geleden

Wij maken onze zoon ook niet wakker. Wel geprobeerd maar dan is hij nog zo slaperig dat ze fles niet op gaat. Gevolg is dat hij dan daarna weer sneller komt.