55 Reacties

16 dagen geleden

Ik werk in de jeugdzorg, op een speciaal onderwijs school. Ik ga weer 3 dagen werken vanaf maart. Niet te veel niet te weinig. 🙏🏼

16 dagen geleden

24 uur in de ouderenzorg🥰🩷

16 dagen geleden

Ik wil vanaf maart weer drie dagen gaan werken. Ik zou weer eerder aan de slag mogen als ik me verveel, ook voor een of twee dagen in de week

16 dagen geleden

Ik ben zelfstandige en kan mijn uren zelf indelen. Mijn meisje gaat altijd voor en ik sta in de ochtend eerder op om al een paar uurtjes te werken. Als papa in de avond thuiskomt, kan ik nog een aantal uur werken en huishouden doen. Wij hebben hier bewust voor gekozen.

16 dagen geleden

Ik werk 36 uur en ga 1 dag in de week aankomend jaar ouderschapsverlof opnemen. Ook heb ik 4 weken vooraf verlof gehad en 10 weken na mijn bevalling waardoor ik nog 2 weken over heb. Deze verdeel ik over 18 weken waardoor ik 4 uur per week extra verlof heb. Dus ga de eerste 18 weken eerst 24 uur werken en daarna 28 per week. (Ivm nog veel verlofuren ga ik proberen het hele eerste jaar 24 te werken, maar moet dit nog overleggen)

16 dagen geleden

Ik werk 18 uur in de gehandicaptenzorg op dagbesteding en ga het eerste jaar 14 uur werken, dat komt neer op 2 hele dagen

16 dagen geleden

Ik ga 3 dagen werken. Ben leerkracht.

15 dagen geleden

Ik ben tot 8 maanden thuis bij mn kindje en daarna ga ik weer voltijd werken. Kan wel grotendeels zelf mn uren inplannen en mijn man ook, dus kindje hoeft niet voltijd naar kdv.

15 dagen geleden

24 uur in de ouderenzorg! Mijn kleine gaat voor nu 1 dag in de week naar de opvang als ik weer begin met werken. Na mijn ouderschaps verlof gaat hij 2 dagen naar de opvang. Loslaten vind ik ook eng ! Ben heel benieuwd hoe dat gaat.

12 dagen geleden

Reactie op X2024x

Op papier blijf ik 36 uur werken maar ik neem eerst betaald en daarna onbet ...
Ik ga het ook op deze manier doen! Op deze manier ben je alleen wel sneller door je uren heen, hoe ga jij het doen als je uren op zijn?

12 dagen geleden

Reactie op X2024x

Op papier blijf ik 36 uur werken maar ik neem eerst betaald en daarna onbet ...
Ik ga dit ook doen maar op deze manier ben je wel sneller door je uren heen, hoe ga jij het daarna doen?

11 dagen geleden

Ik ga 18 uur werken. 2 dagen ma en woe in de winkel waar ik voor m’n zwangerschap ook werkte. Ma past m’n schoonmoeder op, en op woe heeft mijn vriend tot sept zijn papadag. Zelf begin ik in januari weer. En werk nog 2 uurtjes bij m’n broertje, maar dat kan ik zelf inplannen wanneer. En de kleine meenemen. Ik zie er vooral tegenop om zo’n lange dag weg te zijn, nu kan ik zo genieten van het samen zijn. Dus meer werken zou ik ook niet willen nu.

11 dagen geleden

Ik werk 40 uur. 4x thuis 1x kantoor. Dus prima te doen

11 dagen geleden

Ik ga vanaf maart 4x9 uur werken. Kinderen gaan 3 dagen naar de opvang en 1 dag naar oma.

11 dagen geleden

Reactie op GevoeligeSpar711210

Ik ga dit ook doen maar op deze manier ben je wel sneller door je uren heen ...
Over op onbetaald ouderschapsverlof.