9 Reacties

één maand geleden

Ik ben morgen 33 weken en ben vooral ontzettend emotioneel, slaat echt nergens meer op 😅 medelijden met mijn vriend

één maand geleden

Vooral die emotie herken ik haha ik huil echt om alles

één maand geleden

Ik heb dit tussen week 9 en 12 gehad en tussen week 19 en 24 gehad. Wat was dat vreselijk zeg. Woest op alles en iedereen en ook huilen om alles… Ik merk dat als ik mentaal goed ga dat ik lichamelijk een kwaaltje heb en andersom… sterkte ermee… ik voel je helemaal haha

één maand geleden

Hahaha ik heb dit ook. Ik ben vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo. Ik ben al de hele dag onwijs chagrijnig en het lukt me niet om dit om te zetten🥲ik zeg vandaag maar niet te veel en ik hoop dat morgen weer goed is. Afgelopen dagen ook sneller emotioneel. Ben in ieder geval blij te horen dat ik niet alleen ben😅

één maand geleden

Join the club 😋 Hier precies hetzelfde.

één maand geleden

Ik ben net gestopt met huilen! 😏 😮‍💨

één maand geleden

Ik heb me vandaag opgesloten in huis met gordijnen op maat maken. Het idee om een praatje poep te moeten houden met iemand gaf me gewoon kippenvel.. ik wilde niemand zien en mn telefoon stond heerlijk op stil. Ik denk ook een stukje terugtrekken in onze bubbels ter voorbereiding

één maand geleden

Ik ben al de hele zwangerschap super snel geïrriteerd. Normaal zeg ik direct als ik ergens wat van vind of het er niet mee eens ben, maar nu kwam dat er dan ook nog eens bot uit 😅 gelukkig had ik het wel door dus kon achteraf dan sorry zeggen.. vooral mijn vriend had er last van. Maar op mn werk merkte ik ook dat collega's zeiden dat ik wat vuriger was haha. Sommigen vonden het juist wel grappig. Zelf stoorde ik me er soms aan, 1 ding ging niet zoals gepland en mijn hele dag was dan verpest.

één maand geleden

Ik herken mezelf soms niet meer. Normaal kan ik me ergens vrij snel overheen zetten, maar nu kan ik de hele ochtend bozig/chagrijnig en kortaf zijn om de stomste dingen.