Hoihoi,
Ik zit met een probleem, en ben een beetje hopeloos ondertussen l. onze dochter is nu 9 weken oud en is een huilbaby ik heb echt alles al geprobeerd fysio , osteopaat, verschillende soorten voedingen, huisarts consultatiebureau maar niemand weet wat het kan zijn. Ze huilt soms wel 20 uur op een dag op een goede dag is dit 8 a 10 uur. Het is echt zo zielig voor haar want ze lijkt echt pijn te hebben. Maar Langzaam aan word ik echt gek en trek ik het niet meer. Ik ben constant bezorgd en in combinatie met het slecht/ niet slapen word ik er niet gezellig op. Ik huil erg snel en ben gewoon echt kapot.
Ik geef dagelijks aan bij mijn man dat het teveel voor me is. We hebben ook nog een zoontje van bijna 1,5 jaar die ook graag aandacht wilt en leuke dingen doen. Ik breng hem nu wel 1 dag in de week naar oma zodat hij ook gewoon lekker alle aandacht krijgt en even geen gehuil om zich heen.
Mijn man gaat in de ochtend om half 6 weg en komt rond 18.00/18.30 thuis omdat hij elke dag na werk nog een biertje drinkt met collega’s. In de nachten wilt hij dus ook niet helpen met onze dochter want hij moet de volgende dag werken. Maar hij kan wel 2 a 3 avonden in de week naar de kroeg. Hij heeft een eigen bedrijf en Hij werkt 6 dagen in de week en ziet de kinderen dus bijna niet en helpt dus ook heel weinig. Ik heb aangegeven dat ik het teveel vind en op dit moment hulp nodig heb met de kinderen. Zijn enige oplossing vind hij om onze dochter uit logeren te doen. Maar ik voel me hier echt niet prettig bij en word er echt verdrietig en gestrest van bij alleen het idee dat ik haar al weg moet brengen. Wil haar gewoon nog graag in de buurt hebben.
Hij wordt boos als ik zeg dat ik dit niet wil en dan zegt hij dat er geen andere oplossing is want hij wilt niet minder gaan werken en vindt het prima om onze zoon maar een half uurtje op een dag te zien.
Ik heb gezegd dat ik vanavond er goed over wil praten. Maar ik weet eigenlijk niet zo goed meer hoe ik dit op kan lossen en hem duidelijk kan maken dat ik echt hulp nodig heb van hem en dat ik ook gewoon moet slapen.
Hebben jullie misschien tips?