18 Reacties

6 maanden geleden

Zuivel spread Kleine keuken broodbeleg mango en pompoen 100% pindakaas

6 maanden geleden

Ei, advocado, vis, vlees, groente.

6 maanden geleden

H眉ttenk盲se, hummus met minder zout, avocado met kikkererwten spread, 100% pindakaas en zuivelspread light

6 maanden geleden

Loedermoeder hier, maar een broodje jam of 100% pindakaas gaan er goed in.

6 maanden geleden

Reactie op angelaaatj

Loedermoeder hier, maar een broodje jam of 100% pindakaas gaan er goed in.
Same! Ahhaha

6 maanden geleden

Pindakaas, appel dadel stroop, zuivelspread light (met evt kers of aardbei erdoorheen), van de kleine keuken heb ik nu ook een zakje met fruit broodbeleg, vegetarische smeerworst (met minimaal zout erin).

6 maanden geleden

Reactie op Suznn

Pindakaas, appel dadel stroop, zuivelspread light (met evt kers of aardbei ...
En avocado of gewoon fruit prakken. 馃槉

6 maanden geleden

Dank voor de ideetjes 鉂わ笍

6 maanden geleden

Ik heb nog niet heel veel verschillende dingen gedaan: - ongezouten roomboter (kerrygold) - 100% pindakaas - geprakte avocado - eiersalade gemaakt van een geprakt gekookt eitje en een beetje griekse yoghurt Wil binnenkort wel wat meer gaan vari毛ren met iets van hummus, huttekase, groente- of fruitspreads.

6 maanden geleden

Koop willekeurige noten, doe ze in een mixmolentje voor 8 minuten en je hebt hetzelfde als pindakaas, maar dan van een noot naar keuze. Het wordt vanzelf olie achtig dat hoef je er echt niet bij te doen. Of kikkererwten/witte bonen/linzen uit blik (zonder zout) met kruiden (bieslook, peterselie, basilicum oid) in een blender en dan heb je een soort hummus. Bevroren tuinbonen even koken en in de blender. Die laatste twee vries ik in en dan heb je telkens een blokje voor op een boterham.

6 maanden geleden

Waar kan je hummus vinden met minder zout?

6 maanden geleden

Reactie op Suznn

Pindakaas, appel dadel stroop, zuivelspread light (met evt kers of aardbei ...
Welke appel dadel stroop pak je dan en zo ook bij zuivelspread? Ben beetje zoekende omdat overal echt suiker en zout in zit

6 maanden geleden

- minder suiker jam - vega pate - geprakte avocado - 100% pindakaas - kids smeerkaas - appelstroop - zuivelspread light ( met wat fruit ofzo erdoor)

6 maanden geleden

Reactie op Hoi Hoi 2024

Welke appel dadel stroop pak je dan en zo ook bij zuivelspread? Ben beetje ...
Ik heb de appel dadel van de kleine keuken en pompoen mango en aarbeien biet spread van de Kleine Keuken

6 maanden geleden

Zuivelspread, huttekase, appel en dadelstroop, 100% pindakaas, biologische notenpasta, ei, kleine keuken spread, hummus. Verder ei banaan havermout pannenkoeken

6 maanden geleden

Reactie op Hoi Hoi 2024

Welke appel dadel stroop pak je dan en zo ook bij zuivelspread? Ben beetje ...
Ik heb hem van de kleine keuken. Zuivelspread light van de Jumbo 馃槈.

6 maanden geleden

Reactie op Suznn

Ik heb hem van de kleine keuken. Zuivelspread light van de Jumbo 馃槈.
Dank dank!!! De kleine laat hier het beleg van de kleine keuken staan馃槄 maar dan ga ik de spread ook eens proberen!

6 maanden geleden

Reactie op Hoi Hoi 2024

Dank dank!!! De kleine laat hier het beleg van de kleine keuken staan馃槄 maa ...
Je hebt van AH 100% dadelstroop, kun je eventueel ook proberen.