60 Reacties

één maand geleden

Reactie op Rookie88

Wat een fijne doek lijkt me dat! Welke is dat?
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar vind dit heel fijn! :-) Het is het rekbare doek van Baby Garden. Had veel goede recensies en was niet te prijzig! Ik had al een dure draagzak gekocht maar die kan ik helaas nog niet gebruiken, dus dit was een mooie aanwinst erbij.

één maand geleden

Reactie op Mies1235

Ik wilde reageren maar ja…. Ik had mijn handen niet vrij 😂. Mega herkenbaa ...
Hahahah heerlijk hoe je berichtje begint 😂 Ik heb sinds vier dagen nu een puck a baby piep in huis en ik moet zeggen dat deze aardig goed werkt!! De kleine slaapt nu niet meer op mij maar naast mij in ons bed😂. Soms wel nog op mij omdat die dan heel erg veel krampjes heeft en daardoor niet meer in slaap kan komen.. wel is het echt wennen met een baby naast je slapen. Op de dag is het wel nog steeds alleen maar op en aan ons.. morgen is die een maandje en dan denk ik nu weer ach je groeit zo snel.. kom maar hier. Fijn dat jij lekker je momentjes kan pakken en je vriend de kleine op zich wilt nemen. Wij proberen dit nu ook zo een beetje af te wisselen. Ik geef wel de fles omdat borstvoeding er jammer genoeg niet in zat. En wat een mooie draagdoek heb je.. ik heb een draagzak maar deze is nog te groot helaas. Is deze draagdoek makkelijk alleen vast te knopen en baby in en uit te halen?

één maand geleden

Reactie op Mies1235

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar vind dit heel fijn! :-) Het is het ...
Ik heb m besteld! Ben benieuwd

één maand geleden

Reactie op JackieRay

Ja deze heb ik onlangs aangeschaft van tula free to grow maar hij zakt er h ...
Mijn zoontje van 5 weken past er volgens mij al prima in. Heb je hem goed afgesteld?

één maand geleden

Heel erg herkenbaar, en idd zo vermoeiend! Las al een heel aantal goede tips die hier ook werken. Wij hebben inbakerslaapzakken van ergobaby. Blijven ook goed in de droger, erg handig. Dragen in de draagzak vind ik voor overdag ook een fijne oplossing. Ik kan er inmiddels zelfs mee plassen 🤪 Onze dochter (2e kindje) is inmiddels 6 weken en nog heel erg onrustig en huilt veel. Heb dit dinsdag besproken op het consultatiebureau en kreeg meteen veel fijne tips, ze dachten echt goed mee. Ben verwezen naar een kinderfysiotherapeut, die kwam vandaag meteen en ook nog bij ons thuis! Hele bruikbare tips gekregen voor manieren om haar vast te houden etc, waarmee ze zich veiliger en meer geborgen voelt. Daardoor wordt ze relaxter en spant ze haar spieren minder aan steeds. Misschien is dit voor jullie ook een optie. Zou gewoon eens bellen naar het CB en naar het inloopspreekuur gaan, vertellen waar je tegenaan loopt. Wat voor ons verder echt nodig is is hulp vragen. Bij ons sprint mijn moeder, een vriendin en een buurvrouw regelmatig even bij zodat wij even kunnen douchen/boodschappen/hete koffie drinken/lang op de wc zitten 🙈. Heb je écht nodig om niet door te draaien. Voel je daar vooral niet schuldig over. Succes weer vannacht, hopelijk een rustige nacht voor jullie

één maand geleden

Reactie op JackieRay

Ja deze heb ik onlangs aangeschaft van tula free to grow maar hij zakt er h ...
Ik had dit probleem ook met een andere draagzak. Heb er nu een gevonden die beter past, de Stokke Limas. Ik heb deze eerst een maand gehuurd om te proberen, via Tiny Library. Daarna pas gekocht

één maand geleden

Reactie op suus2024suus

Mijn zoontje van 5 weken past er volgens mij al prima in. Heb je hem goed ...
Misschien een onduidelijke foto maar hij zakt er zo in weg.. hier zit die zelfs in de kikker houding.

één maand geleden

Reactie op JackieRay

Hahahah heerlijk hoe je berichtje begint 😂 Ik heb sinds vier dagen nu ee ...
Hee zie dat je dezelfde draagdoek gekocht hebt, bevalt hij? :) Ik heb in het begin ook mijn zoontje ingebakerd, maar toen hij krampjes kreeg merkte ik dat hij dat helemaal niks vond en zichzelf eruit wilde worstelen. Heb het al weken niet meer geprobeerd. Vindt jouw zoontje dat dan ook zo vervelend? Misschien toch weer even proberen morgen. Haha ja hij slaapt hier ook voornamelijk op mij… Ik geef me er maar een beetje aan over voor nu en hoop dat het straks goed lukt hem op zichzelf te laten slapen als de krampen minder worden… Het is wel lastig nu mijn vriend weer werkt. Rennen om te plassen, wasje ophangen in 4 delen, en vooral veel geduld hebben 😊

één maand geleden

Reactie op Rookie88

Wat een fijne doek lijkt me dat! Welke is dat?
Hoi! Deze is van Baby Garden :).

één maand geleden

Reactie op suus2024suus

Mijn zoontje van 5 weken past er volgens mij al prima in. Heb je hem goed ...
Is dit niet te weinig ondersteuning voor het nekje zo?

één maand geleden

Reactie op Mies1235

Hee zie dat je dezelfde draagdoek gekocht hebt, bevalt hij? :) Ik heb in ...
Ik heb de draagdoek vandaag retour gedaan. Bleek dat ik de draagzak helemaal niet goed gedaan had en via een YouTube filmpje is het gelukt hahah. Ik heb hem eigenlijk nooit ingebakerd met een doek of iets maar met die puck a baby piep lijkt het een soort van inbakeren omdat de armpjes toch op het lijfje gaan en de slaapzak kan je bij de beentjes korter maken. Misschien ook iets voor jouw kleintje? Op vinted staan er best wel wat voor een normale prijs

één maand geleden

Bij mijn vorige kids een draagdoek geprobeerd, maar ben zelf bang dat ik m niet goed knoop. Nu een draagshirt gekocht en ik ben er heel blij mee! Kindje zit er heerlijk in en tis super simpel om haar erin te plaatsen.

één maand geleden

Hoe slapen ze dan in de nacht bij jullie? Hier hetzelfde probleem namelijk, ook niet weggelegd willen worden. Nu met name heel lastig in de nacht, aangezien ze ook haar eigen bedje niet wil. Laat haar nu toch soms in ons bed slapen. Dat wil ze wel. Zo veilig mogelijk, maar het voelt toch te spannend. Maar ik weet soms echt even niet wat anders te doen.

één maand geleden

Reactie op Dhlia

Hoe slapen ze dan in de nacht bij jullie? Hier hetzelfde probleem nameli ...
Mijn zoontje ligt elke nacht op mij… (chest to chest) Ik heb simpelweg geen andere optie, nachtenlang wakker blijven gaat ook niet. Ik heb een langwerpig borstvoedingskusseb om hem heen, en mijn armen ook om hem heen. Dan ligt hij helemaal ingebakerd zeg maar, met zijn hoofdje opzij. We hebben een nestje tussen onze hoofdkussens in, en als ik denk dat het zou kunnen lukken leg ik hem daar in als hij op mij in een diepe slaap is gevallen, maar dan krijgt hij toch altijd meteen reflux en krampen. Ik hoop zo dat het snel beter gaat en ik hem gewoon veilig in zijn wiegje kan leggen…

één maand geleden

Reactie op Flower2024

Bij mijn vorige kids een draagdoek geprobeerd, maar ben zelf bang dat ik m ...
Hi! Welke draag shirt heb je? 😄

één maand geleden

Misschien is het al genoemd maar hebben jullie overdag al geprobeerd om je kindje op de buik te leggen? Hier ook een meisje dat, vooral overdag, als we haar op haar rug leggen meteen ongemakkelijk wordt van de houding; krampjes, voeding verwerken en reflux. Sinds eergister haar op haar buik in de box gelegd en warempel ze slaapt 2 uur. Gister weer 2,5 uur in de kinderwagen zo geslapen. Ik voel me echt bevrijd want ik had haar de hele dag op me of in de draagdoek. ‘S nachts kan dit uiteraard niet, dan houden we haar na de voeding superlang rechtop en leggen we haar in een pukababy piep met het bedje een klein beetje schuin en wollen dekens over haar heen. Ze maakt eigenlijk de hele nacht door een hoop herrie, kreunen kermen verwerken, maar slaapt wel. Leggen we haar op haar buik - overdag dus - dan geeft ze echt geen kik.

één maand geleden

Reactie op Jmj93

Misschien is het al genoemd maar hebben jullie overdag al geprobeerd om je ...
Hmm ik wil dit misschien ook wel proberen… Mijn zoontje ligt op dit moment weer op zijn buikje op mijn borst te slapen, maar ik wil eigenlijk wat eten en krijg natuurlijk niets gedaan :-). Zit te wachten tot hij diep genoeg slaapt maar zodra ik hem dan op zn rug wegleg is het huilen geblazen en ik hoor hem meteen reflux krijgen. Dan wil hij natuurlijk ook direct weer drinken en blijven we bezig….. Is het niet zo dat als ze overdag op de buikjes slapen ze dat snachts ook gaan doen? Dat vind ik wel spannend

één maand geleden

Reactie op Mies1235

Hmm ik wil dit misschien ook wel proberen… Mijn zoontje ligt op dit moment ...
onze baby ook overdag op de buik en in de nacht op de rug! ik klem haar dan ook in met 2 kruiken aan de zijkant. vindt ze heerlijk.

één maand geleden

Reactie op Jmj93

Misschien is het al genoemd maar hebben jullie overdag al geprobeerd om je ...
Dit is heel herkenbaar! Op de buik in de box werkt goed en dan inderdaad geen geluid en veel minder ongemak, in tegenstelling tot de nacht.

één maand geleden

Reactie op WereldwijzeVuursteen155996

Dit is heel herkenbaar! Op de buik in de box werkt goed en dan inderdaad ge ...
Hebben jullie een matrasje in de box? Hoofdje dan op de zijkant?