60 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mies1235

Hmm ik wil dit misschien ook wel proberen… Mijn zoontje ligt op dit moment ...
Onze zoon ligt bijna altijd op zijn buik in de box te slapen (in zijn nestje). Dat vindt hij heerlijk! In de nacht doe ik dit natuurlijk nog niet en dan is het geen probleem om op de rug te liggen.

één maand geleden

Reactie op Zwaantjee

Onze zoon ligt bijna altijd op zijn buik in de box te slapen (in zijn nestj ...
Hmm toch straks eens proberen dan :). Inmiddels ligt hij alweer op mij te slapen nadat ik geprobeerd had hem in zn nestje in de box te leggen, maar inderdaad: meteen reflux huilen en weer willen voeden. Ben benieuwd of het dan wel werkt

één maand geleden

Reactie op Babymamaaa

Hi! Welke draag shirt heb je? 😄
Een Womboo! Werkt heel fijn hier🥰

één maand geleden

Reactie op Mies1235

Hmm toch straks eens proberen dan :). Inmiddels ligt hij alweer op mij te s ...
Ben benieuwd of het bij jou ook werkt. Hier ligt ze idd in het nestje met haar hoofdje op zij. Omdat wij in de keuken en aan de eettafel haar niet kunnen zien hebben we een oude babyfoon op haar gericht staan zodat we tussendoor ook even kunnen checken of haar neusje vrij ligt. Onze zoon (nu 1,5) was minder oncomfortabel op zijn rug maar is wel echt een buikslaper. Zodra hij kon rollen rolde hij ‘s nachts naar zijn buik. Voor hem hebben we aerosleep matras dus die zullen we straks voor onze dochter ook nodig hebben verwacht ik.

één maand geleden

Reactie op Dhlia

Hoe slapen ze dan in de nacht bij jullie? Hier hetzelfde probleem nameli ...
Ik heb hetzelfde probleem, zeer vermoeiend! Alleen wil hij op mij, zelfs naast me in bed wilt hij niet..

één maand geleden

Reactie op Jmj93

Ben benieuwd of het bij jou ook werkt. Hier ligt ze idd in het nestje met h ...
Voor buikslapen heb je niet per se een aerosleep nodig.

één maand geleden

Reactie op Dhlia

Hoe slapen ze dan in de nacht bij jullie? Hier hetzelfde probleem nameli ...
Mijn zoontje wil ook echt niet weg gelegd worden. Er zijn wel sites en info te vinden over veilig samen slapen maar ik blijf t ook super spannend vinden.

één maand geleden

Mijn dochter slaapt overdag ook in de box op haar buikje. We hebben een dik boxkleed en ze ligt op een hydrofiele luier voor het spugen. Ze slaapt zo fijn. Snachts kijken de nachten steeds beter te gaan! De eerste 3 a 4 weken sliep ze echt niet op haar rug. Of soms perongeluk een uurtje. Nu gaat het over nacht beter. We blijven het proberen. En als ze wakker wordt slaapt ze op mij verder. Wat ik de laatste nachten ook nog probeer is haar met mijn vinger in haar mondje te sussen. Wij gebruiken geen speentje. Ze ligt naast mij in de co-sleeper. Mijn arm past als ik op mijn buik lig precies door de spijlen en dan kan ik haar zo rustig houden. Zo slapen we ook soms eventjes. Hopelijk gaat het bij jullie ook snel beter!

één maand geleden

Bij mij is dit vanaf week 5 opeens veranderd en slaapt hij nu snachts in de co sleper! Hou vol want betere tijden komen er echt aan😭 overdag wilt hij wel alleen nog bij mij slapen, in de box etc gaat die meteen huilen maar nachten worden beter

één maand geleden

Reactie op Rosalindem

Mijn zoontje wil ook echt niet weg gelegd worden. Er zijn wel sites en inf ...
Hier hetzelfde. Ook naast mij op zijn rug of zij wilt hij niet, alleen maar op mij...

één maand geleden

Reactie op Zwaantjee

Voor buikslapen heb je niet per se een aerosleep nodig.
Nee hoor, dat bedoel ik ook niet per se. Ons gaf dat een fijn gevoel. :)

één maand geleden

Omdat succesjes ook gevierd moeten worden: onze dochter heeft gisteren voor het eerst een dutje gedaan in haar eentje! Op ons bed, met een zijslaapkussen. Heb er eerst een tijd naast gelegen, toen ze echt rustig sliep ben ik weggesneakt. Was wel een gek gevoel ineens 😅 maar heel relaxed

één maand geleden

Ik gebruik de draagdoeken van manduca. Ik vind deze super fijn en mijn zoontje ook! Hierdoor heb ik toch mijn handen vrij, wat soms echt een uitkomst is. Ik krijg geen schouder/rugklachten hiervan. Heb een draagzak geprobeerd maar dat vond ik niet prettig bij mijn schouders.

één maand geleden

Reactie op LMvtE

Omdat succesjes ook gevierd moeten worden: onze dochter heeft gisteren voor ...
Wat goed!! Gefeliciteerd haha!! Mag zeker gevierd worden. Alles met kleine stapjes! Onze kleine slaapt sinds 3 nachtjes in zijn eigen co sleepe die naast ons bed staat. 🥳

één maand geleden

Reactie op RenskeHL

Ik heb hetzelfde probleem, zeer vermoeiend! Alleen wil hij op mij, zelfs na ...
Heb je een puck a baby piep geprobeerd? Dit heeft mij enorm geholpen.. stap voor stap. Eerst slapend op mij, toen naast mij in ze slaapzakje en dekentje en nu sinds een aantal nachtjes in zijn eigen bedje. Als die snachts wakker wordt van krampen dan neem ik m wel bij me en dan ben je ook zo weer een uur verder.. helaas haha. Maar het wordt beter

één maand geleden

Reactie op JackieRay

Wat goed!! Gefeliciteerd haha!! Mag zeker gevierd worden. Alles met kleine ...
Wat fijn!! Die goede nachten heb je vast in the pocket 😊 Hier vandaag weer een bagger dag qua huilen en plakken. Wel ook een paar lachjes gezien, maakt een hoop goed.

één maand geleden

Reactie op JackieRay

Wat goed!! Gefeliciteerd haha!! Mag zeker gevierd worden. Alles met kleine ...
Hoee heb je dat voor elkaar gekregen 😂

één maand geleden

Reactie op JackieRay

Heb je een puck a baby piep geprobeerd? Dit heeft mij enorm geholpen.. stap ...
Heb je de puck a baby piep naast je ook gebruikt? Mn zoon slaapt ook naast mij

één maand geleden

Reactie op JackieRay

Ja deze heb ik onlangs aangeschaft van tula free to grow maar hij zakt er h ...
je kunt hem helemaal verstellen naar de grote van je kindje en dan kunnen ze er vanaf 3,5 kg in 😊 ik heb online even een filmpje opgezocht