4 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk niet dat je die mee mag nemen. Het opzetten en vol laten lopen zal misschien te lang duren, naast dat er misschien de ruimte ook niet voor is. Dit is mijn verwachting, maar ik zou even bellen naar het ziekenhuis om dit te vragen. De kans is idd groot dat beide kamers vol zitten. Er is ook een kans dat je absoluut het water niet in wilt als je gaat bevallen (dat had ik haha).

2 jaar geleden

Ik heb 24 juni een rondleiding in het reinier en ook voorkeur voor in bad.. kan het daar vragen voor je maar ik weet bijna zeker dat ze daar niet aan beginnen. Al is het voor de hygiëne..

2 jaar geleden

In het ziekenhuis waar ik wil bevallen hebben ze ook maar twee baden, maar de gynocoloog gaf aan dat het niet vaak voor komt dat ze alle twee tegelijk bezet zijn. Dus als je graag in bad bevalt, dat de kans groot is dat er één beschikbaar is. Ook hebben deze baden een aparte kamer (groter) dan reguliere bevalkamers. De ruimte is er dus op aangepast, dat kan een reden zijn waarom het niet zou kunnen. Maar daarvoor zou ik gewoon even bellen om het te vragen.

vorig jaar

Wij waren op de open svond maandag en ze vertelde dat iets van 70% medisch is in het zh dus dat je dam sowieso niet meer in bad mag. Vandaar dus toch vaak plek ondanks 2 baden