9 Reacties

23 dagen geleden

Heb het vorige week ook gedaan en ik moest toch eerst zelf naar mijn eigem huisarts terwijl mijn zoon een flinke witte gehemelte en witte tong had. En mijn tepels waren ook helemaal wit.

23 dagen geleden

Altijd bellen bij vermoeden

23 dagen geleden

Toevallig heb ik hetzelfde en had vandaag de lactatiekundige gebeld. Zij hebben in het weekend ook een dienstdoende, wellicht kun je die bellen? Zij adviseerde mij miconazolnitraat te kopen en heel dun op mijn tepel te smeren na elke voeding.Mocht je iets natuurlijk willen proberen dan kun je biologische kokosolie op je eigen tepel en in je baby zijn of haar mondje smeren. Dat kun je gewoon kopen in de supermarkt. Verder even in de gaten houden, en kun je kolven terwijl je jezelf behandeld waarbij je de spullentjes elke keer uitkookt. Erg pijnlijk is hrt wel. Beterschap en succes!

23 dagen geleden

Ik heb precies het zelfde momenteel, toevallig! Ben wel in de twijfel of het wel echt spruw is..

23 dagen geleden

Ik verwacht eerlijk gezegd dat ze je doorverwijzen naar je eigen huisarts. En idd, je kan alvast rauwe kokosolie gaan smeren, daar kan de eventuele schimmel ook niet goed tegen. En alles uitkoken en op 60 graden wassen..

21 dagen geleden

Je kan inderdaad miconazolnitraat bij de etos kopen. Dit werd ook aangeraden door de huisarts. Er is mij wel verteld dat je ook je kindje moet behandelen anders besmet je elkaar de hele tijd opnieuw. Dit kan dmv kokosolie in het mondje te smeren, blauwe bessen sap, of een middeltje dat de huisarts voorschrijft. Succes! De steken zijn erg vervelend..

20 dagen geleden

Mijn dochter is 4 weken en ik heb sinds de bevalling spruw. Ik heb miconazol gekregen van de huisarts.

19 dagen geleden

Ik gebruik nu een aantal dagen kokos olie en het werkt als een trein. Een extra symptoom kan donkerr plekken op je tepels zijn