18 Reacties
8 dagen geleden
Reactie op BabyPs
Hoe oud was je meisje toen je over ging op slaapzak?
6 weken oud zij doet ook der handen bewegen, maar dat laat ik gaan want verder houd ze zichzelf er niet mee wakker. Wat je ook kan doen is een inbaker slaapzak aanschaffen dan baker je hem toch in maar dan heeft die ook te gelijk een slaapzak aan
8 dagen geleden
Hier hetzelfde probleem.. bij ons werkt een cocoon slaapzakje heel goed (ik heb er een van Jollein, zie hieronder) Het geeft wat geborgenheid maar ze kunnen de armpjes wel iets bewegen (lees: optrekken en als ze wat groter zijn eruit wurmelen).
Dit slaapzakje hoefde ik bij de 1e dan ook niet af te bouwen en ze slapen er heerlijk in!
https://www.volverwachting.nl/product/jollein-baby-slaapzak-newborn-cocoon-0-3-maanden-farm/?gad_source=1&gbraid=0AAAAABy_YwrZ143OvznSlYsiDwc5XpS5-&gclid=EAIaIQobChMI0smj0pfeiQMVEpiDBx3cxgE0EAQYASABEgJ7DvD_BwE
8 dagen geleden
Wij hebben nu zelf de puckababy piep en willen hierna de mini. Iemand ervaring mee? Kleine is nu 2 maanden.
8 dagen geleden
De ergo pouch kan je ook de armpjes in doen. Naast of op buikje. Is niet heel strak maar voorkomt hier wel echt t wakker slaan. En armpjes kunnen er ook uit dan is het een gewoon slaapzakje. Na vele inbaker slaapzakjes geprobeerd te hebben vind ik deze t prettigst
8 dagen geleden
Eventueel het slaapzakje van Fedde en Kees? Zit wat strakker waardoor het eventueel ook wat het gevoel van geborgenheid geeft en de mouwen/armpjes kun je dicht ritsen waardoor ze naar onder zitten en erna ook geleidelijk aan iets losser maken, dus dan gaat het afbouwen wellicht wel wat makkelijker? Wij gebruiken deze en de puckababy piep en ze ligt ook nog onder het Nunki lakentje en ze slaapt daarmee perfect. Bij mijn zoontje ook gebruikt en coldturkey gestopt zodra hij kon omrollen, dit ging toen prima. Bleek uiteindelijk wel een buikslaper dus dat speelde wellicht ook een rol erin dat het zo makkelijk ging.
Het inbakeren heeft wel ook veel voordelen dus ik zou toch zeggen geef het een kans zodat jullie beide een goede nachtrust hebben, en accepteer eventueel een aantal moeilijkere nachten zodra je gaat afbouwen of gelijk ermee stopt, hij heeft het nu wellicht nodig馃グ
8 dagen geleden
Reactie op J_hp
Hoe komt het dat je het niet hoefde af te bouwen? Als ze gaan rollen word h ...
Ik bedoelde dat ik gewoon over kon op een normale slaapzoek toen hij er aan toe was, zonder gedoe of afbouwen ofzoiets. Gewoon eentje aan getrokken met armpjes en idd als ze kunnen rollen dan ga je over op een normale slaapzak.