11 Reacties

één dag geleden

Ik lees mee☺️

één dag geleden

Wij hebben een ergococoon. Die is er ook in 2,5 TOG. De armen kun je dichtmaken met drukknoopjes om (zacht) in te bakeren of open laten.

één dag geleden

Ik heb een love to dream slaapzak! Hierbij kan je ook overstappen op fase 2, waarbij je de mouwen los kan doen

één dag geleden

Wij zijn overgestapt op de puckababy mini teddy. Deze is lekker warm en kunnen de armen door heen. Zo kan je rustig afbouwen. Doordat deze lekker warm is voor de winter hoeft er geen deken onder, want die kunnen ze over zich heen trekken als hun armen los zijn. :)

één dag geleden

Reactie op tientje1984

Ik heb een love to dream slaapzak! Hierbij kan je ook overstappen op fase 2 ...
Dit is een slaapzak voor rustige baby’s zonet uitgeprobeerd bij mijn zoontje van 9 weken hij probeerde zn armen los te krijgen waardoor hij zichzelf pijn heeft gedaan en hij krijste het hard uit vind het jammer van het geld

één dag geleden

De puckababy piep en de mini zijn allebei ook verkrijgbaar in 2.0 tog! 😁 https://www.puckababy.com/nl/mini-3-6m-teddy.html

één dag geleden

De puckababy mini is er ook in een teddy variant! Die is top. Gebruiken wij zonder dekentje. https://www.puckababy.com/nl-be/mini-3-6m-teddy.html

één dag geleden

Reactie op Gozde1997

Dit is een slaapzak voor rustige baby’s zonet uitgeprobeerd bij mijn zoontj ...
Kan ook zijn dat je baby op zijn handje wilt sabbelen om zelf zo te troosten en in slaap te komen. Bij ons ging de love to dream 6 weken goed tot ze op haar handje sabbelen fijn vond. Sindsdien woest als het aanging. Om die reden zijn we overgestapt naar een normaal slaapzak en slaapt ze daar goed in.

één dag geleden

Reactie op Gozde1997

Dit is een slaapzak voor rustige baby’s zonet uitgeprobeerd bij mijn zoontj ...
Ja dan is het zonde van het geld, mijn kleine man (10 weken) doet het goed in deze slaapzak

één dag geleden

Reactie op Lauw1993

Kan ook zijn dat je baby op zijn handje wilt sabbelen om zelf zo te trooste ...
Die van mij sabbelt nu op de slaapzak

één dag geleden

Je hebt ook een winter/teddy versie van de puckababy piep. Die zijn een stuk dikker😉. Ons zoontje slaapt te onrustig in de puckababy mini (teveel beweegruimte) dus wij zijn overgestapt naar de bundi en nunki van Fedde en Kees. De bundi slaapzak is makkelijk af te bouwen ook als ze straks gaan rollen