32 Reacties

één maand geleden

Of oefenweeen indd. Oefenweeen kun je al krijgen vanaf 24 weken

één maand geleden

Dit kan maar zo! Ik heb ook met 30+3 weken indalingsweëen gehad. Mijn kindje lag al met het hoofd naar beneden dus is nu rustig aan, aan het zakken richting de bekken. Is ook vastgesteld door de verloskundige. Doet het ook veel pijn bij jou? Bij mij dus wel in combinatie met harde buik en bandenpijn...

één maand geleden

Hier nog 1, lig al heel de dag op bed. Ben vorig jaar bevallen van mijn eerste en had dit totaal niet gedurende de zwangerschap.

één maand geleden

Reactie op Aline1999

Dit kan maar zo! Ik heb ook met 30+3 weken indalingsweëen gehad. Mijn kindj ...
Ik was toevallig maandag bij de gynaecoloog (ben medisch) voor een groeiecho en toen lag de baby wel met zijn hoofd naar beneden maar nog niet ingedaald. Het doet gelukkig niet pijn, ‘t is meer vervelend. Ik heb wel meer harde buiken maar dat heb ik sinds ik gevallen ben 2 weken geleden en daar is de gynaecoloog ook van op de hoogte

één maand geleden

Ja kan! Hier bijna 32 weken en nog niets behalve iets meer plassen en een zwaarder gevoel.. 😋

één maand geleden

Reactie op LBJ__

Ik was toevallig maandag bij de gynaecoloog (ben medisch) voor een groeiech ...
Gelukkig doet het geen zeer bij mij voelde die combinatie niet echt lekker. Jeetje wat vervelend dat je gevallen bent hopelijk heb je er op harde buiken op na weinig last van...

één maand geleden

Ik heb het ook af en toe, maar die van mij ligt nog niet met zo’n hoofd naar beneden. Hoeft dus niet van het indalen te zijn 😅

één maand geleden

Reactie op Aline1999

Gelukkig doet het geen zeer bij mij voelde die combinatie niet echt lekker. ...
Nee gelukkig had ik de grootste klap met mn arm opgevangen. Had flinke spierpijn in mn arm en heb nu een klein litteken op mn elleboog van de val maar nu gaat het gelukkig weer goed.

één maand geleden

Reactie op JelineB

Ja kan! Hier bijna 32 weken en nog niets behalve iets meer plassen en een z ...
Oooh nou ik plas me de laatste weken weer suf, hij drukt ook heel erg op mn blaas dus soks hoef ik niet eens te plassen maar voelt het wel alsof ik bijna in mn broek plas 😂

één maand geleden

Hier ook met momenten wat menstruatieachtige pijn, meer bekkenklachten, vaker moeten plassen en ik waggel wat meer. Gister op de echo gezien dat ze inderdaad al een beetje ingedaald is (29+6 toen).

één maand geleden

Ik kom net van de VK. Had ook al een tijdje die krampen, en steekjes in mijn vagina. De kleine is hier al helemaal ingedaald, ik ben morgen 31 weken

één maand geleden

Ondanks jullie ongemak vind ik het zo fijn om herkenning te lezen.. sinds vanmiddag 1 uur krampen in mn onderrug, zware en harde onderbuik en bandenpijn 😩 heb nog geen pauze gehad.. zit nu heel rechtop op de bank met een hete kruik tegen mn rug aan. Afgelopen maandag met 30 weken een controle gehad en toen voelde ze dat het hoofdje beneden lag, dus dan zal de kleine wel bezig zijn nu met indalen.. heb heel af en toe (ook al iets voor maandag) steekjes bij het schaambot.

één maand geleden

Heeel herkenbaar! 30+5 .. Het gaat ook niet echt weg, dus geen idee wat ik ermee aan moet 😜

één maand geleden

Doen ze bij jullie ook zoveel zeer? Ik ga echt door de grond, ze komen ongeveer om de 20 minuten. Blaasontsteking is al uitgesloten.. VK is al langs geweest en wilde eigenlijk dat ik naar zhuis ga maar toch nog even afgehouden. Nu 32 wkn

één maand geleden

Reactie op Lottie022

Doen ze bij jullie ook zoveel zeer? Ik ga echt door de grond, ze komen onge ...
Wel wat gevoelig, maar ik zou het advies van de vk niet zomaar afhouden als je door de grond gaat van de pijn. Liever een keer te veel naar het ziekenhuis, dan te laat.

één maand geleden

Reactie op Lottie022

Doen ze bij jullie ook zoveel zeer? Ik ga echt door de grond, ze komen onge ...
Indalingsweeën horen geen echte pijn te geven. Het is ongemak, zeurend en kan lichtelijk pijnlijk voelen maar niet dat je door de grond gaat. Al reageert ieders lichaam anders. Ik had zelf in dit geval wel de afspraak bij het ziekenhuis gemaakt. Kan nooit kwaad

één maand geleden

Reactie op Lottie022

Doen ze bij jullie ook zoveel zeer? Ik ga echt door de grond, ze komen onge ...
Waarom afgehouden? Indalingsweeen horen niet zo veel pijn te doen. Jouw VK weet dat en stuurt je dus ook niet voor niets door.

één maand geleden

Reactie op L1310

Waarom afgehouden? Indalingsweeen horen niet zo veel pijn te doen. Jouw VK ...
Omdat ik verder nog goed aanspreekbaar ben, ze vond me er nog rustig uit zien. Ziekenhuis is 3 minuten hier vandaan en nog 4 weken geleden ook al nacht geweest met loos alarm..

één maand geleden

Reactie op Lottie022

Omdat ik verder nog goed aanspreekbaar ben, ze vond me er nog rustig uit zi ...
Ik zou toch langsgaan. Je kunt beter voor niks langsgaan dan afwachten, want indalingsweeën horen zoals de andere zeggen echt geen pijn te doen!

één maand geleden

Reactie op Lottie022

Doen ze bij jullie ook zoveel zeer? Ik ga echt door de grond, ze komen onge ...
Ik zou toch laten checken hoor… Liever te veel dan te weinig 🙈