32 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Lottie022

Omdat ik verder nog goed aanspreekbaar ben, ze vond me er nog rustig uit zi ...
Uit ervaring weet ik hoe snel iets de andere kant op kan vallen. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en toch naar het ziekenhuis gaan.

茅茅n maand geleden

Reactie op Zwaantjee

Uit ervaring weet ik hoe snel iets de andere kant op kan vallen. Ik zou het ...
Mag ik vragen wat jouw ervaring is? En wat gaan ze dan doen, mocht ik wel aan het bevallen zijn? Dan is dat toch ook niet meer tegen te houden?

茅茅n maand geleden

Reactie op Lottie022

Mag ik vragen wat jouw ervaring is? En wat gaan ze dan doen, mocht ik wel ...
Geen ervaring met vroeggeboorte maar krijg je dan niet sws longrijpers en eventueel weeenremmers in het ziekenhuis?

茅茅n maand geleden

Reactie op Lottie022

Mag ik vragen wat jouw ervaring is? En wat gaan ze dan doen, mocht ik wel ...
Ze gaan eerst kijken naar je baarmoederhals en je aan de CTG leggen , als dit te actief is of je baarmoederhals is aan het verkorten of verwerken gaan ze je longrijping en wee毛n remmers geven. In de meetste gevallen werkt dit ook gewoon en ga je dus niet direct bevallen. Maar dan moet je wel langs gaan , als je wacht tot je 10cm opening hebt en de wee毛n elkaar constant opvolgen wordt het alleen maar moeilijker om het tegen te houden. Ik zie dat je maar 4min van het ziekenhuis woont dus ik zou echt gewoon even gaan

茅茅n maand geleden

Reactie op Lottie022

Mag ik vragen wat jouw ervaring is? En wat gaan ze dan doen, mocht ik wel ...
En extreme vroeggeboorte met 27+2 weken. De rugpijn die ik in de aanloop daarnaartoe had was vervelend, zeurend en soms pijnlijk. De vk zag nog geen alarmbellen afgaan totdat ik ineens midden in de nacht huilend van de pijn wakker werd. Ze is gekomen en ik had toch echt al 4cm ontsluiting, dus ondanks dat het vrij onschuldig leek deed mijn lijf al een hoop. Ze hebben het bij mij proberen te remmen met wee毛nremmers. Ik kreeg ook longrijpingsprikken en een magnesiuminfuus. Daarnaast werd ik met spoed overgebracht naar een umc zodat ik op de juiste plek was mocht de bevalling wel doorzetten. Na 32 uur vol aan de medicatie om tijd te rekken kwam hij alsnog.

茅茅n maand geleden

Reactie op Zwaantjee

En extreme vroeggeboorte met 27+2 weken. De rugpijn die ik in de aanloop da ...
Oh jeetje dat is heel erg heftig! Wat een intense tijd moet dat zijn geweest voor jullie. Hier is alles weer rustig in ieder geval. Mocht het weer opzetten bel ik direct het ziekenhuis!

茅茅n maand geleden

Houden de krampen en trekkend gevoel in de buik ook lang aan bij jullie? Ik heb het dus sinds gisterenmiddag 1 uur, het is nu wel veel lichter maar nog steeds is mijn buik vrij gevoelig en heb ik nog steeds last van mijn rug.

茅茅n maand geleden

Reactie op Lottie022

Oh jeetje dat is heel erg heftig! Wat een intense tijd moet dat zijn gewee ...
Ja, dat was echt enorm schrikken. Niemand zag dat aankomen. Gelukkig doet onze zoon het heel goed en gaat hij bijna naar school. In september krijgt hij ook nog een broertje, die met nu 31w nog binnen zit. 馃檹馃徎 Fijn dat het bij jou weer rustig is! Ik wil je ook zeker niet bang maken, want mijn situatie was natuurlijk ook niet de normale gang van zaken.

茅茅n maand geleden

Ook hier sinds week 30 al indalingswee毛n en veel krampen, steken door het schaambot heen. Inmiddels 34 weken.. ook bij mij was het kindje al helemaal ingedaald rond 30 weken. Dus zeker heel herkenbaar en die menstruatieachtige krampen ook! Ben al een paar keer gecontroleerd, omdat ze bang waren voor vroeggeboorte maar alles is uitgesloten dus ze zeiden dat het echt indalingswee毛n zijn. Kan je aardig last van hebben hoor 鈽猴笍 Zolang ze niet hele tijd regelmatig zijn e.d. hoeven we ons geen zorgen te maken 馃槆

茅茅n maand geleden

Reactie op Zwaantjee

Ja, dat was echt enorm schrikken. Niemand zag dat aankomen. Gelukkig doet o ...
Uiteindelijk toch nog wel even laten checken, voelde opeens veel druk op mijn vagina en werd toch wat onzeker. Maar alles was goed gelukkig, geen tekenen voor een vroeggeboorte nu! 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Lottie022

Uiteindelijk toch nog wel even laten checken, voelde opeens veel druk op mi ...
Goed dat je bent langsgegaan en fijn dat het er allemaal rustig en goed uitziet!